Snikpellik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har pult Tone Damli 9566413[/snapback] WHAT!? Jeg og! D: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det betyr at dere har hatt udirekte penis-kontakt. :O Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det betyr at dere har hatt udirekte penis-kontakt. :O 9589802[/snapback] Internett, du kan være den du vil være Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg har hjulpet til med GT-Sara CD-en som ligger på VG-lista... Og kjenner dermed en 83 år gammel kjendis-dame Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 uuhm.. Jeg er firemenning med Morten Gamst Pedersen... mener jeg. (......noen som vil ta på meg?) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 *touche* Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skal vi se... Stemora til en kompis av meg har vært sammen med faren til Carew, yey=D Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Morra til faren til bestemorra til søstra til tremeningen til bror hans er Kong Harald... Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei.. bare lurer på en ting.. Er det noen her på Forumet som Er / Kjenner en Kjendis ? 4780317[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 whaaat?? hvam du vara? ja ikke kjenne igjen deg?? 9574442[/snapback] Jeg har vært i lokalavisen alt for mange ganger grunnet perfekt fotballspill. Dvs, jeg er å-kjendis. Men siden jeg er Hylo(l), er jeg a-kjedis. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det betyr at dere har hatt udirekte penis-kontakt. :O 9589802[/snapback] De kan ha hatt direkte kontakt også, det er jo tross alt...Tone...Damli.....ja... Kjenner en som etter sigende skal være i slekt med dronning Sonya. (Kulere slik). Ikke bare gode gener der heller gitt! :!: Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) ... Endret 12. januar 2008 av Christoffer73 Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Kjenner, eller har snakket med Sven Nordin gjentatte ganger xP Endret 9. januar 2008 av guiness Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hm...Kjenner slekta til Mikkel Gaup, prata med julebrus kongen, stefaren min var kompis med Jokke/Joachim Nielsen før han døde, og han kjente også Hank von Helvete før han ble op og forsvant til utlandet. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) 8-menningen min, som ogsaa er min arbeidskollega og kamerat, er soeskenbarnet til Tone Damli Aaberge. Eg slektar til han paa farssida, mens han slektar til ho paa morssida, saa er ikkje i slekt med ho sjoelv. Forfattaren Jens Tvedt (ingen allment kjent forfattar, men var visst viktig i perioden han skreiv) er tipp tipp oldefaren min, eller nokre "tipp'ar" fraa eller til. Er ogsaa i slekt med Shetlands-Larsen, norsk krigshelt og den hoegast dekorerte allierte sjoeoffiseren, om eg ikkje hugsar feil. (Beklagar bruken av ae, oe, og aa, men sit i Kina no ) Endret 9. januar 2008 av Brighto Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det bare meg, eller er alle som har postet i tråden her i slekt med/kjenner Tone Damli Aa(å?)berge? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Inspektøren på skolen min er far til Hank Von Helvete. De ligner så evig, haha. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 kjenner kim kristiansen (snowboard mann for de som lurte) Kim Christiansen mener du vel? Tidligere verdensmester på brett. Husker de tidene der han, Morten Torp og Jørgen Nøvik kjørte i Aronsløypa i Drammen. Kjenner de fra den tiden de skatet, og husker godt da hr. Christiansen slo pungen ettter en mislykket launch på en "betonggris" Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Faren min er reporter i Vi Menn! Og jeg er nabo til en som snakker om morgenen for P4. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå