Snikpellik Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tande-P Kjenner sønnene hans, eller kjente de mer før da jeg gikk på barneskolen. Kjempehyggelig kar, det samme med resten av familien. De har et fint hus også, for å si det sånn. Deilig badebasseng i tillegg. Jauda... Ellers, for de som er litt mer into norsk metallmusikk, kjenner jeg bandet Vesen, spesielt frontmannen fordi han var KRL-læreren (!!!!) min. Vesen er ganske kjent i Norge og Tyskland. Kjenner også bandet Peel, da spesielt frontmannen der også. De var veldig kjent for noen år siden i Norge, da de spilte på Quart, var på MTV Europe også videre. De hadde en hit, og kommer tilbake før jul i år. "Stort". Lenke til kommentar
ShadyFisk Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Pappa var sammen med Anette Hoff på barneskolen. Tøffe meg. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har hu Kirsten dama som leste opp barnetimen for de minste for en god del år sia tilbake som norsklærer ^^ Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Tanta mi lekte sammen med Kristin Halvorsen da hun var barn.. De bodde i samme nabolag eller noe sånt.. Edit: kom på, når jeg leste bak her om noen som kjente noen fra mgpjr.. De 4 jentene som sang "Dans, Data og Dumle" går i parallellklassen min.. De kom vel på.. hva var det? 3 eller 4 plass.. Det var vel.. for 2 år siden eller noe? Jeg er ikke sikker.. Men.. 2-3 år, da.. siden vi gikk i 7. klasse da, og nå går vi i 10... såeh.. Endret 24. august 2007 av Nasse-noff Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Tja. Jobba med og treffer Johannes fra Mess-tv en gang i blant. Kusina mi har vært Norgesmester i fjellklatring (Gry Hansen), kjenner Danny fra Gluecifer og var i sommer på ferie med Leni Veronica Hansen (modell og eksen til Riise). Også er han Thomas fra Senkveld innom jobben hele tiden. Edit: Har truffet og kosa på Johnny Knoxville da. Høhø. Endret 24. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tja. Jobba med og treffer Johannes fra Mess-tv en gang i blant. Kusina mi har vært Norgesmester i fjellklatring (Gry Hansen), kjenner Danny fra Gluecifer og var i sommer på ferie med Leni Veronica Hansen (modell og eksen til Riise).Også er han Thomas fra Senkveld innom jobben hele tiden. Edit: Har truffet og kosa på Johnny Knoxville da. Høhø. 9350668[/snapback] Er det jeg som er blond eller har du virkelig truffet Johnny Knoxville? Hehe, ble litt i tvil her nå om den "høhø" var bare kødd eller ikke.. :S Lenke til kommentar
ShadyFisk Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hvor jobber du? Edit: Forresten er broren min god venn med F'em One fra Ecquicez, så han har vært her ganske mange ganger. Endret 24. august 2007 av ShadyFisk Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg er tremenning med Håkon Opdal i Brann Endret 24. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det jeg som er blond eller har du virkelig truffet Johnny Knoxville? Hehe, ble litt i tvil her nå om den "høhø" var bare kødd eller ikke.. :S 9350925[/snapback] Jeg har faktisk truffet han ^^ Han er like heit irl. Hvor jobber du?9350930[/snapback] Rema 1000 på Bjerke Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Naboen min er mora til Henning Berg? oO Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Også er han Thomas fra Senkveld innom jobben hele tiden. 9350668[/snapback] Harn slått ann noen vitser da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg kjenner sønnen til Jarle Aambø og spilte på hockeylag med stesønnen til Johnny Thendrup. Oo Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Naboen min er mora til Henning Berg? oO 9351073[/snapback] WTF, HVOR BOR DU? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Naboen min er mora til Henning Berg? oO 9351073[/snapback] WTF, HVOR BOR DU? 9351853[/snapback] Ved siden av moren til Henning Berg? Har møtt han flere ganger. Han kommer alltid på besøk til henne om sommeren. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Oldefaren min Alfred Clausen er allment kjent i hele Island (er islandsk selv), og har gitt ut flere album. Han er kjent på samme stadiet på Island som Alf Prøysen her i Norge. http://www.tonlist.is/Music/ViewBiography.aspx?AuthorID=2606 Ellers ser jeg Per Inge Torkelsen hele tiden, og onkelen min er bestevenn med broren til Morten Abel. Har også møtt Kristian Valen, og mora hans jobbet sammen med farmora mi. Og en fyr som var med på Internatet kjenner jeg godt. Ellers har jeg sett ganske mangen, men ikke møtt. Lenke til kommentar
-H- Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) broren til en vennine gikk på samme skole som John Mayer i USA! HAH! jeg eier edit: skrivefeil Endret 24. august 2007 av -H- Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) broren til en vennine gikk på samme skole som John Mayer i USA! HAH! jeg eier edit: skrivefeil 9352666[/snapback] John Mayer? Who the hell is that? Aha! Han har jeg aldri sett...tror jeg... Endret 24. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Naboen min er mora til Henning Berg? oO Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Oldefaren min Alfred Clausen er allment kjent i hele Island (er islandsk selv), og har gitt ut flere album. Han er kjent på samme stadiet på Island som Alf Prøysen her i Norge.Ellers har jeg sett ganske mangen, men ikke møtt. 9352122[/snapback] Har aldri hørt om ham før, men får sikkert høre noe av ham når jeg flytter til Island neste år. Må begynne å sjekke ut slikt slik at jeg er "oppdatert" . Blir deilig å komme tilbake til fødelandet. Endret 24. august 2007 av IQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå