applemania Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Da venninnene mine og jeg var i Stockholm spiste Nick Lachey på samme restaurant/utested som oss, og siden det bare var eldre mennesker (23+) på det stedet vi var på, var det bare vi som gjenkjente han og gikk for å prate med han. Han var kjempekoselig og absolutt ikke overlegen, kanskje ikke så rart med tanke på at han ikke akkurat gjør det stort for tiden. Han var dritfin i virkeligheten også, men litt for lav. Han var der med hun TRL-verten, som er kjæresten hans, og da vi var på toalettet var hun også der og vi så at hun hadde mage og at hun ikke var så tynn som det ser ut på tv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan jo selv nevne et par nærkontakt av indirekte grad, kanskje ikke for meg, men i alle fall for søstrene mine + mamma. På Rhodos i fjor møtte de Tommy Steine med familie og da hele familien var på Rivieraen i fjor, og de dro på stranda utenfor St. Tropez mens jeg lå hjemme og sov / spiste en bedre frokost / slappet av i et lummert, airconditionert rom og spillte Age of Kings fremfor å dasse rundt på ei teit strand og gikk glipp av et møte med Pamela Anderson Lee Rock (eller hva hu kaller seg nå for tiden). Hadde jo vært litt moro og sett min barndoms fantasi Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvordan kan du prioritere data og soving fremfor ferie i syden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Lett. På dagtid er det alt for varmt å være utendørs i Syden og jeg er ikke noe særlig fest- eller shoppefantom. Så hvorfor jeg er med til Syden i det hele tatt, er enkelt og greit pga. taxfree, muligheter til sightseeing og bildetaking, og fordi jeg lider av angst og ikke klarer å være alene hjemme i to ukers tid. Synd, men sant. Da tar det helt av for meg. Men nok OT: Pappa kjente, og har festa utallige mange ganger med, nå avdøde Lasse Myrvold, gjennom en kompis som bodde i samme kollektiv med ham i Bergen eller noe sånt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har snakket med Are Kalvø, Kåre Magnus fra Idol (halv-slektning), er på en måte i slekt med Mari Boine og det er sikkert noe mer. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg satt på flyet med Viggo Sandvik en gang, men jeg vil ikke si at jeg kjenner han så veldig godt av den grunn. Også har jeg kjørt taxi med Anders Limpar. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har vært på et vilt nachspiel med tjukt av folk fra TV2! :!: Lenke til kommentar
wilai Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Spilt fotball med Ane Stangeland og Dagny Melgren og har hatt Ane så vikar lærar ;D Lenke til kommentar
spitz Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) To i familien min en finner ved å søke på google: Musiker 6348934[/snapback] Haha, Richard var sjefen min en gang i tiden Endret 17. september 2006 av spitz Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Haha, Richard var sjefen min en gang i tiden 6883758[/snapback] Du liker han ikke du heller, eller? Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mette Marit er mormi Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hmm. Dama mi er lillesøstra til Daniel Eriksen (kjent gitarist elns).. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du liker han ikke du heller, eller? 6884123[/snapback] Man kan vel si han er, ehrm, spesiell? Lenke til kommentar
mopplest Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg kjenner Ole Runar Gillebo (mgp jr. vinner `06:P) og jeg har hilst på Bjarne Brønnbo, Så har jeg tatt Gaute Ormåsen i hånda:O Så kjenner jeg søskenbarnet til Gaute Grøtta Grav. Så har søskenbarnet til gammeltanta mi vært på tore på sportet, og dermed fant vi ut at JEG er i slekt med dronning elisabeth i England:O:O:O Slå den dere:P (Vil ikke si hvor langt "utti") Vennina mi er 3mening med hun som ble top moddel `06 i Norge:D Jeg har også snakket en god del med Erik Hoftun (Siden pappa gikk i klassen hans før...) Så har broren til Per Ciljan Skjelbred trenet oss (Skole korpset) i å masjere... (Han er med i Kongens garde:P) Mere kommer jeg ikke på Så har jeg også møtt MANGE kjendiser... Men kommer ikke på noen nå.. *Sovner* Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 naboen er vokalisten i Kamelot, men har aldri prata med han da:P Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Venninna til naboen til kusina mi som kjente noen i regjeringen i 1999 som har håndhilst på kona til daværende justisminister Odd Einar Dørum kjenner Morten Harket Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bestekompisen min klina med Per Ciljan Skjelbreid i fylla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Får vel hive meg på "årets namedropping tråden" Jeg er i slekt med Kari Traa Onkelen min er Jarle Trå (prøvd seg på Mt. everest og litt sånt, om han kan kalles kjendis kan diskuteres Besteforeldrene mine er/var nærme venner av han fyren som spilte politi-fyren i pelle politibil. Det er alt jeg kommer på nå... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg "snakka" med Håvard Bakke en gang, fikk ta bilde sammen med'n og greier Så har jeg sett en del kjendiser, men det er liksom ikke så stort å "bare" ha sett dem. Er forresten fotografert sammen med Jonas Thomassen (Idol), Vinni fra Paperboys, hele Too Far Gone og Sie Gubba Men er ikke i slekt med noen, og kjenner ikke noen kjendiser heller. Enda. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 En kompis av meg har tatt en røyk med element aka ola moum, så har jeg stått på snowboard med mikkel bang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå