Neptun_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner mora til Knut Schreiner i turboneger Jeg også. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 har gått i klasse med Edvald Boasson Hagen.. Norges beste ungdoms sykklist. Kjenner også delvis PK hunder, Espen linnerud, Even Sigstad og Julian Karlsen, kjører ofte sammen med dem og mange andre jeg kjenner i hafjell. De fleste som har intresse for ski og snowboard har vel hørt om dem. Men noen store kjendiser kjenner jeg ikke nei Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Når jeg tenker over det, så er Terje Høili en av VG-kundene mine. Endret 4. september 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg kjenner jimKing (CS). Han har blant annet spilt for showtime! hehe *dette av stolen* Vi knuste showtime den gangen vi var aktiv. Vi knuste også Club-Safari og ble kicket av emop etter gun-round fordi vi 'cheatet'... Er jeg kjendis da? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Til neste år finner du bilde av meg som den Australske gutten i engelsk boken (videregående skoler) Ellers så bor Valgjerd rett borti her. Par hundre meter. Under Amandus utdelingen hadde jeg snakket med og møtt 4 i salen: - Erik Poppe (Lagde dokumentar om han) - Christine Koht (Lagde intervju med henne) - Valgjerd (Vært hos henne hundre ganger) - Mannen til Valgjerd (Vært hos han mange ganger, og han kommer på fotballkampene mine. Sønnen hans er keeper på laget mitt) Yeye Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Nevermind... Endret 3. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg spiller i band med Lars Berteig Andersen... Hyggelig kar! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) ----- Endret 4. oktober 2007 av crawford Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har hatt mora til Arne Hjeltnes til lærer på barneskulen. Har og hatt Hilde Synnøve Lid som lærer på barneskulen og faren på ungdomsskulen. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner mora til Knut Schreiner i turboneger Er du fra harestua? Jeg kjenner flere som kjenner hu, som er fra harestua Fransklæreren på skolen er moren til knut schreiner, så ja. Jeg kjenner henne også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kom på et par til: Kjenner Tyr (Jan Erik Tiwaz), den gamle bassisten til Emperor og Borknagar via Unreal Tournament. ^^ Kjenner gitaristen i Lumsk fra gammelt av. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kom på et par til: Kjenner Tyr (Jan Erik Tiwaz), den gamle bassisten til Emperor og Borknagar via Unreal Tournament. ^^ Kjenner gitaristen i Lumsk fra gammelt av. Respekt! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 LarsP: impressive! Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Bor i samme område som Kjetil Rekdal, sett han et par ganger. Ellers er det ikke mye å skryte av her. Har hilst på broren til Steffen Iversen. Han jobber samme sted som pappa. Ellers kjenner jeg også den fjerde beste svømmeren i juniorklassen i Norge. Han er ikke spesielt kjent kanskje... Edit: Klarte å skirve Juniorklasse med stor J. Endret 3. september 2005 av Scotch:) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 En ting jeg kom på.. En gang jeg var i Oslo dulta jeg borti han som spiller han gamle med hvitt hår i Hotel Cæsar.. Veit ikke hva han heter.. han som spiller Faren til Eva Rosenkrans i cæsar.. han har sånn stiv nakke på ordentlig ! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) kjenner de fleste i vaselina bilopphøgers (ikke at de er skikkelige kjentiser men) ellers er jeg kanskje en liten kjendis, har 2 forsider, en er lokal og en er nasjonal, og utallige andre bilder og lignende i aviser/blader samt vært på radio mye, var på ca en gang pr uke før edit: har også snakket mye med alle de store innen rally(petter solberg, martin schanke osv) Endret 3. september 2005 av aklla Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har vært i se og hør flere ganger. Begynner å bli en deeeel år siden sist men... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Vel, kjenner egentlig ingen kjendiser. Men, en liten kjendis her i Bergen vertfall, er Frode Svanevik. Tidligere eier av The Garage her i bergen. Forumet her har jo en aldri så liten kjendis. Idar Vollvik. Kalles Chess-boss her på forumet. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Forumet her har jo en aldri så liten kjendis. Idar Vollvik. Kalles Chess-boss her på forumet. Jeg fant han ikke iallefall... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg fant han og det ser faktisk ut som det er Idar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå