Mattlakk Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 kjenner kim kristiansen (snowboard mann for de som lurte) også kalt "KIMMIE" ? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 MEN; en kamerat av onkelen min hadde gruppa Nightwish på besøk hjemme hos seg i en hel uke da de var i Norge for en stund siden.. Slå den! Nei den kan jeg jaggu ikke slå; Noe så forferdelig er jeg glad ikke har forekommet meg Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 en gammel kompis av eksen min hadde Lemmy (motörhead) hos seg i noen dager. Lemmy slår nightwish, for han er mye barskere! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lemmy er selve stereotypen en mannemann. Fyren må seriøst ha en lever av stål, han tyller jo i seg et par liter whisky dagen. Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ja.. Han er barsk sier jeg jo! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hmm.. Trenger ikke akkurat komme med navn o.l, men jeg har bistått ganske mange kjendiser som har kommet inn på matvarebutikken der jeg jobber . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Farfar har fletta håret til værdama, Siri M. Kalvig Pappas søskenbarn er godvenn med Idar Vollvik Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Faren min ble offer for Jahn Teigen på en bensinstasjon.... Han dreiv å fylte, og så tok han den bensingreia og begynte å bruke den som en slags mikrofon men s han beveget seg som e ån robot... Dere har sikkert sett det før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Er i familie med Birger Ruud. Skihopper som visst nok var veldig kjent (lenge lenge siden). Vet at han vant OL noen ganger. Fikk dessverre aldri anledning til å hilse på han... Pappa kjenner Gislefoss (værmannen) og han skaffet meg autografen hans. Endret 8. oktober 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg trener med Tore fra Slankekrigen Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 nærmeste jeg kommer er at broren min er kompiz med Hank von Helvete... De har jobba sammen i lokalradio, nemlig:p Lenke til kommentar
Trust me Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kjenner broren til den nye nyhetsoppleseren på TV2, Sturla Dyregrov. jeg har sett han flere ganger:) Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg fridde til kristin frogner(som spillte i hotel cæsar en gang i tida) for 3 år siden, det var utafor bodymap i oslo.. Fikk aldri noe svar fra hun å har prøvd å få kontakt med henne siden.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg møtte Per Inge Torkelsen på jernbanestasjonen i Stavanger i dag, da jeg skulle hjelpe grandtanta mi med bagasjen om bord på toget Og søskenbarnet til pappa kjenner en av folka i Lowdown (trommisen?) og har vært på naschspiel med Tristania og Gothminister(tror da det ) etter en konsert på Voss ^^ Kona til et av pappas søskenbarn, er søskenbarnet til Johannes Joner (Huset med det rare i, noen?) Jeg var "offisiell" festfotograf for festene i Orkdal/Skaun/Meldal i noen år. Men så fikk jeg overdose av fjortiser, ekkel listepopdanceidol-forjævligmusikk, samt kvalme 40åringer som tafsa på fjortisene, og slutta. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 wooohooo, trodde denne tråden var stengt anwyay, naturfaglærern min er keyboardmannen i "superfamily" Superfamily Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 jeg laga fettnerd 4980672[/snapback] Tykkjer at designet på FN er altfor fjortiss. Men det treff vel målgruppa di, som sannsynlegvis er det? Er medlem der eg også då. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Sjekk da, din pølse. edit: Om du er lat, og ikke gidder å finne en link til en webside med et så vanlig navn som "Fettnerd", så har jeg funnet linken. Fettnerd. Endret 20. desember 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Min tidligere gymlærer er Lars Vågberg, OL og EM vinner i Curling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå