Vibeke S Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg kjenner folka i Gåte. Er moderator på forumet deres. Også har jeg kjørt bil med Geir i Kaizers. Fettern min er Påsan, som spiller i La Mascara Snakes (ikke akkurat kjendis, men videoen deres har gått på svisj, og soloalbumet hans fikk 5-er i både VG og Dagbladet..) Også har jeg vært på lydverket! Iført bikini, hehe. Heldigvis bare et lite glimt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg kjenner folka i Gåte. Jeg bærte den sovende Magnus Robot Børmark på en sofa og plasserte han midt på en fotballbane under Storåsfestivalen 2003. =P Lenke til kommentar
kimman Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Gidder ikke å se gjennom hele tråden, men er det noen som ER kjendis her? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Gidder ikke å se gjennom hele tråden, men er det noen som ER kjendis her? SirMaximus. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Faren min er Terje Sending.. www.terjesending.com Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 hahaha. "So Far" er en samle CD fra de tre første albumene og med 4 fantastiske nye låter. Bla. Amy's back in Austin, som du kanskje har hørt på Buskerud Toppen (NRK). Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kjenner Amund Maarud veldig godt www.amundmaarud.no Lenke til kommentar
kimman Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Gidder ikke å se gjennom hele tråden, men er det noen som ER kjendis her? SirMaximus. Og han er..? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarent til Vilhelm på Internatet! *stolt* Og hvem liker Vilhelm på internatet? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Gidder ikke å se gjennom hele tråden, men er det noen som ER kjendis her? SirMaximus. Og han er..? Han spiller keyboard i fremtidens prog. band - Circus Maximus. http://circusmaximussite.com/ Om et par år spiller de for titusner rundt omkring i verden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kjenner folka i Gåte. Jeg bærte den sovende Magnus Robot Børmark på en sofa og plasserte han midt på en fotballbane under Storåsfestivalen 2003. =P Storåsfestivalen 2003? Hadde ikke Storåsfestivalen debut i fjor da? (2004) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jo, det kan kanskje stemme det. Året i militæret var forvirrende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 he he:P Nei... Takke meg til å stryke på både den mentale og den fysiske prøven da jeg var på sesjon Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kjenner vel ikke så mange personelig... Blir mer via andre, men har jo truffet en del kjendiser da... MEN; en kamerat av onkelen min hadde gruppa Nightwish på besøk hjemme hos seg i en hel uke da de var i Norge for en stund siden.. Slå den! Kan jo legge til at broren min har spilt i Tv-serien "Johnny og Johanna" på nrk da... Endret 4. oktober 2005 av azzman Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kjenner godt Willy Sharma, basketspiller i BLNO og var med i forrige Idol. Eneste jeg kommer på Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 kjenner kim kristiansen (snowboard mann for de som lurte) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kjenner Magnus Rostad og har gått i parallellklassen hans i flere år (skihopper for de som måtte lure) Endret 4. oktober 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Brodern var på Topp20 på fredag! Han sto bak han gale mannen med laptopen. Kunne se han hele tiden. (egentlig så gremmes jeg over det) Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Og jeg har tørka opp spyet til Trond Giske. Var det etter valgvaka i Folkets Hus i Trondheim 12. september? For jeg pilsa med vedkommende iallefall Lenke til kommentar
pakke Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har ikke hørt om halvparten av "kjendisene" som ramses opp i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå