Datasmurf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kom på at det var en stund jeg hadde "daglig" kontakt med mr. Oral Bee via SMS Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Eks-kjæresten til en god venn av meg var backstage på U2-konserten på Valle Hovin! Selv plukka jeg søppel etter svina på den konserten. Låll. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarent til Vilhelm på Internatet! *stolt* Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarent til Vilhelm på Internatet! *stolt* Såeh, du er stolt over å kjenne ei som er forelsket i søskenbarnet til Vilhelm på internatet? Lenke til kommentar
brd Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarent til Vilhelm på Internatet! *stolt* Såeh, du er stolt over å kjenne ei som er forelsket i søskenbarnet til Vilhelm på internatet? :!: :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En i klassa mi er forelsket i en som heter Phillip Klem og det er søskenbarent til Vilhelm på Internatet! *stolt* Såeh, du er stolt over å kjenne ei som er forelsket i søskenbarnet til Vilhelm på internatet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har snakka med Burre og Kjusern! Hett tips: ALDRI spill fotball med de gutta. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 kjenner basisten i Ricochets Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har snakka med Burre og Kjusern! Hett tips: ALDRI spill fotball med de gutta. Det fant jeg ut! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Var i Oslo i går og så Kjetil og Kjartan show inspilling.. Kjartan var på hennes og Meurits (eller hva det heter ) også plutselig kledde han av seg og stod der i bare stringen og lekte med en badeball Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Var i Oslo i går og så Kjetil og Kjartan show inspilling.. Kjartan var på hennes og Meurits (eller hva det heter ) også plutselig kledde han av seg og stod der i bare stringen og lekte med en badeball *øynene mine* Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) har snakket med Frithjof Wilborn en gang, og det er seriøst en gang for masse, større drittsekk en han skal du leite grasialt lenge etter. på TV virker han positiv å grei, men straks kameraene slutter å gå, så skifter han helt om. Var på sån ungdom mot hærverk samling, der alle 10ende klasser i bergen kunne bli med å lage en film mot hververk, og i slutten av året, så skule dei med beste resultet samlest i et bygg i Bergen, der fritjoff skulle være leder å stå å bable. Tv2 var der å filmet alt. På vei ut av lokalene stoppet eg opp, for å spørre Frithjof Wilborn om et spørsmål. det han gjorde var å så domt på meg og sa "hei" og så så han dumt på meg. og fortsette å fikle med mobilen sin å fortsette å skrive SMS. det synest eg er litt slapt når du er Landskjendt og en person spør deg om et sakelig lite spørsmål på en slik plass. Hold dere unna den mannen EDIT. vil ikkje si at eg kjenner han då, men må bare advare Endret 24. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Mamma kommer fra ca samme sted som Idar Vollvik. En av bestemors beste venninner er gudmora til Idar Vollvik. En av mammas onkler redda livet til Jakob Margido Esp (skuespiller fra Trondhjem eller noe), bedre kjent som enkefru Flettfrid Andrèsen fra Øvre Singsaker ^_^ Det var noe mer med mr. Vollvik også, men kommer ikke på det Får spørre mamma i morra Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gått med avisa til Eivind Reiten (Hydro-sjefen) Naboen til advokaten til Veronica Orderud, og Linn Jørum Sulland(spiller på landslaget i håndball) på hytta (+broren til Anne "Grætta" Preuss og et par kunstnere) Grandonkel heter Tore Gjelsvik og har skrevet boken "Hjemmefronten" om krigen. Spilt skuespill for Kristin Clemet (ikke spør ) Har kjørt akebrett med Bård Tufte Johansen med barn (korketrekker'n) Hatt uendelig mange elevrådsmøter med lederen av Elevorganisasjonen (as if you care) Treffer nesten daglig kjendiser på vei til/fra jobb... Har fått mattips av Ingrid Espelid Hovig Søskenbarnet til pappa var med i et par filmer på 80-tallet (Katja Medbøe, dævv nå da) + at jeg henger sammen med morgendagens kjendiselite hver dag Lenke til kommentar
gustav Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Har spandert drikkevarer på Marion Raven (vel, den gang kalte hun seg Ravn). Hun var mindre enn jeg trodde, vi snakket sammen ganske lenge, og hun var veldig hyggelig. Jeg liker å tenke at vi hadde danset ganske så tett hvis de bare hadde spilt rolige sanger på det utestedet. Morten Faldås som er skuespiller (har vært med i noen av Otto Jespersens serier), har lånt bilen min. Pokkers mann, han kom tilbake mye senere enn avtalt, så jeg rakk ikke kino. Har danset med Mette Hartmann som er en halvkjent norsk syngedame Henning Berg snappet en dame jeg holdt på å rote med (Hjelper å være kjendis). Men han var høflig å spurte om det var greit da. (jenta sto å vurderte oss et halv sekund, hjernen hennes sa nok "henning", men jeg er sikker på at hjertet sa "gustav" ) For ordens skyld, dette var på en tid da han var fri og frank. Har vært på voerspiel med Vibeke Saugestad og gutta i Weld. Kjenner Rune fra Weld. Har fått Nils Ole Oftebro til å le. Har noen fler, men de vil jeg ikke ta her. Endret 28. september 2005 av gustav Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er de folk som har spillt i slike filmer pappa har fyllt opp PC'en sin (min) med? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Lars Bohinnen bor ikke langt fra meg, har hilst på han et par ganger. Han er kanskje ikke kjendis, men faren til bestekameraten min eier Bergheim Auto. Farfar startet Kværner (ikke kjendis da ) Kjenner nevøen til bolig-investor Tollefsen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har fått Nils Ole Oftebro til å le. Han er i familien min... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har Thor Rasmus Bjerknes som rettslære lærer for andre året. Han har vært med å skrive læreboka og er redaktør for lovsamlinga som vi bruker. Han er også en av de få (lurer på om det var 4) lærerne som skal bestemme hvordan rettslære faget skal bli i fremtiden. Han er btw en genial og veldig dyktig lærer som ikke bare har ekstremt gode fagkunnskaper, men som også er veldig flink til å lære bort . Dessuten var han morromann på nrk i sine yngre dager sammen med Knut Borge. Har en teori om at han er forbilde til alle norges rettslærelærere Lenke til kommentar
T homas Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 har snakket med Eirik Verås Larsen (verdens mester i padling) flere ganger men kjenner han ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå