Datasmurf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kom på at pappa kjenner/kjente Nils A. Eggen Lenke til kommentar
sigz Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er i familie med Ronny Johnsen på VIF. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Fikk akkurat melding fra en kompis som er i Oslo atm, "Lol! møtte nettoopp på ho tjukker erna solberg" Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har leid en film med 18-års grense av Thomas Dybdahl da jeg var 14 år. Han spurte ikke om alderen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har leid en film med 18-års grense av Thomas Dybdahl da jeg var 14 år. Han spurte ikke om alderen Naboen min Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Fikk akkurat melding fra en kompis som er i Oslo atm, "Lol! møtte nettoopp på ho tjukker erna solberg" har møtt henne et par ganger (stilt spørsmål). hatt en lengre samtale med Fiskeriminister Svein Ludvigsen fikk signert russebuksa av Kåre Wiloch og Per-Kristian Foss. stilt spørsmål til -Justisminister Odd Einar Dørum -Moderniseringsminister Morten Meyer -Jan-Tore Sannere (høyre topp) pratet med Halgeir Langeland (SV) og Heidi Sørensen (SV) Pratet med en del kjendiser når jeg var statist på "Jeg er Dina". Marie Bonnevie Bjørn Floberg (skulle stoppe han fra å slå Dina når hun netopp hadde "drept" mora). Gerard Depardieu (nesen hans virker større i virkligheten) Anette Hoff (pratet ganske mye med henne). Endret 18. september 2005 av hageby1 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tipp tipp oldefaren min er Henrik Ibsen ^^ Hmm? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Stebrødrene mine er oldebarnene til Leif Juster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hank von Helvete er gift med søskenbarnet til en kompis av meg. Bam Margera var i bryllupet. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 åh.. digg! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har snakka ett par ganger med Kjellvis eller Kjell Elvis, han kjører ofte rundt i en gammel rusten Ford Transit Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg hilste på Idol-David (fra siste Idol) og Idol-Tshjchung i kveld. De var på Samfundet. Så gøY! Omg, me2. :O Har sett Idol-David et par ganger på Evergreen i Pilestredet, men aldri på Samfundet, og glad er jeg får det. (btw, samfundet i Oslo?) Ellers har jeg vært på "kjendis Party" i regi av Per Heimly, når han starta nytt modelbyrå. Var utrolig mye kjendiser der og et tonn fine damer. Gøy med rødløper og navnet mitt på gjestlista. Kan nok ikke si jeg kjenner noen kjendiser, men den kvelden der var utrolig morsom. Også var en kamerat av meg på FHM fest på Fredag. Heldiggrisen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kjenner mamma'n til rolf i Hotel Cæsar. En gutt som har vert med i en rekke reklamefilmer på tv (Ting som Lano, Melkesjokolade osv.) er sønn til en kar jeg kjenner! Gæern gutt Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har blitt intervjuet på lydverket som går på nrk Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kjenner veldig godt sønnen til Steinar Bastesen hvis det teller. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Veninnen til en kompis av meg skal bli moren til Kurt Nilsen sitt barn Og er visstnok i slekt med Bue\Buer.. (En som spiller fele elns.. Ikkenoe og skryte av ) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Og jeg har tørka opp spyet til Trond Giske. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Og jeg har tørka opp spyet til Trond Giske. Respect! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har snakka med Burre og Kjusern! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Eks-en hadde drikkelek med Kurt Nilsen og bandet på en slitt bar i Oslo. På det ene skateboardet jeg kjørte rundt på før, hadde jeg signaturen til samtlige i Klovner i Kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå