Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kompisen min er på landslaget i Starcraft En i klassen min spiller for det norske cs-laget catchgamer. Han har også slått en av norges beste i starcraft en gang i tiden. Har faktisk fragget noen ganger på et lan en gang bak i tiden. Hmm. av andre kjendiser så kan jeg ikke komme på noe. Eller VG var faktisk hjemme hos meg her om dagen fordi de skulle lage en repotasje om en av ungene i barnehagen til moren min. Han er prøverørsbarn, med en av verdens eldste mødre. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ja... Hvordan visste du det? Gikk i klasse med han før han begynte på Langhaugen, og han har nevnt at han går i klasse med sønnen til Mads Eriksen. Du får hilse den godeste Kjartan fra meg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ja... Hvordan visste du det? Gikk i klasse med han før han begynte på Langhaugen, og han har nevnt at han går i klasse med sønnen til Mads Eriksen. Du får hilse den godeste Kjartan fra meg. Skal hilse til Kjartan med håret! Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 En fra gruppa Bastard sjefer rundt på den lokale Rema butikken.Vi har en til litt lenger vekke, der er det eit annet medlem som sjefer. Så jeg har møtt og snakket med dei litt. Og det er sikkert ikke mangen av dere som har hørt om Bastard, men her på vestlandet, sikkert bare Stord. Her er de STORE! Jeg annbefaler alle til å skaffe sangene deres Bastard er faenmeg konge! Varm vind, varm vind fra nord! Har lengta si ifjor! På varm vind i fra nord! aaah Bastard. Vekker KUN gode minner.. Foreslo for quart-styret at de måtte invitere dem.. men neida. Kari drakk Campari hu hadde knabba sjøl..! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 kom på noe ekstra, jeg har fått nattverd av bjørn eidsvåg i kristiansand domkirke, ganske kult egentlig synes jeg da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kjenner ingen kjendis personlig egentlig, men kan ramse opp en del ting, som ikke er såååååå langt unna . Fetteren min har hatt besøk av kongen før konfirmasjonen hans (3-4 år siden) (faren hans kjente han visst). Jeg har møtt Davy Wathne i tømmerrenna i Kristiansand dyrepark hvor han var sammen med sin datter. (Vi satt i samme tønne, og han spurte om jeg var nervøs og noe slikt... .) Morfaren min har fått kongens hedersmedalje i sølv, for hans innsats med musikk i Bergen. Tanta til fetterne mine er underholdningssjef i NRK (elns)... Tanta til mamma ble faktisk intervjuet en bitteliten stund på valgdagen av TV 2. Gikk med en i barnehagen og var ganske god venn med han da, som har spilt så vidt i et teaterstykke i Oslo. I fjor jul, tror jeg det var, var han med i en serie, der han var bevisstløs, nesten alle episodene. Bortsett fra den første episoden. Selv om han ikke fikk "vist seg fram" så mye i den serien ("Rommet uten tid" @ NRK1). Er jeg 100% sikker på at han kommer til å nå veldig langt og han er fenomenal skuespiller! På dramagruppa som er her, leverer han like strålende på hver forestilling. Og jeg har vært kjendis i et bittelite sekund på lokaltv, hvor man kan se beina mine gå over gulvet. ...dog for en god del år siden.... Er vel ikke akkurat så veldig stort disse tingene her, men... Har faktisk en ting til jeg kunne nevnt, men jeg tror ikke jeg nevner det en gang til.. Btw: Kan godt hende denne lista er oppdatert om en 2 ukers tid, da arbeidsuka er nært forestående og jeg har snakket med mine fetteres tante . Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har vært på Midt i Smørøyet jeg da.. Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har hatt Brit Sandaune, en av tidenes beste kvinnelige fotballspillere, som barnehagetante Brødrene til kompisene mine spiller i bandet Bulwarp... Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har vært på Midt i Smørøyet jeg da.. Det var søstra mi også! Tror hun var i Se og hør en gang så derfor kan man si at hun var en Å-kjendis. Selv var jeg med i "Portveien 2" når jeg var griseliten og i den mindre kjente filmen "Morsarvet" Jeg har også sett meg selv i bakgrunn på noen Liverpool kamper :!: Når jeg tenker meg om kjenner jeg en del eldre folk som har vært på tv. F.eks han gamle i "Borettslaget" som får kjeft av Narvestad hele tiden. Og besteforeldrene mine har vært med på Borettslaget, Åpen post, Brødrene Dal, Otto Jespersen med mer. Men det kvalifiserer ikke akkurat til kjendisstatus... Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Barbro fra farmen er søstra til en i klassen min Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tremenningen min er kona til Knut Jørgen Røed Ødegaard Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tremenningen min er kona til Knut Jørgen Røed Ødegaard Digger han...astronomi er barskt Eller...? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg hilste på Idol-David (fra siste Idol) og Idol-Tshjchung i kveld. De var på Samfundet. Så gøY! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg hilste på Idol-David (fra siste Idol) og Idol-Tshjchung i kveld. De var på Samfundet. Så gøY! Omg, me2. :O Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg hilste også på Hans Wilhelm Steinfeld i går. Hva i all verden gjorde han på Samfundet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Er i familie med Lars A. Vaage (tidligere fylkesordfører i Rogaland, og leder av Høyre Rogaland (?)) Er i familie med Geir "Hellraiser Kaizer" Zahl (Firmenningen til pappa) Kjenner Gunnhild og Sveinung i Gåte, og har kjent de helt siden jeg var 3-4 år. Kjenner hele besetninga i det lovende Orkdals-bandet, Knaillertan Farmor kjenner Erik Thorstvedt og han er praktisk talt naboen hennes, og sånn, jeg har snakka med ham ang. kjøp av sparkesykkel Jeg "kjenner" bestemora til Bertine Zetlitz (i alle fall gitt henne mat og hilst på henne flere ganger) Kjenner et par av medlemmene i Medisinsk Børsteband (studentband som spilte jazz i Trondhjem på begynnelsen av 80-tallet ?) Tror ikke det var noen fler edit: Kjenner et sykkelfantom, Per Kristian Greve, et svømmefantom, Arild Wold (begge bor like borti gata her), og hu Michelle på TV'n (svisj?, the voice tv elns), hu som var programleder for mtv i et eller annet asiatisk land er niesa til en av naboene mine og var her i jula Veit også hvem en av eierne til WoWnorge.net er, da han var sammen med ei venninne av meg Kommer vel på flere i løpet av dagen ^^ Endret 18. september 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tipp tipp oldefaren min er Henrik Ibsen ^^ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tremenningen min er kona til Knut Jørgen Røed Ødegaard Mamman min var barnevennine til kona hans. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Bjarne Brøndbo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå