danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Da går du vel i klasse med han ene fra Olsenbanden JR. også da? Nei, nei, nei! Han fra L8R? Gikk på ungdomsskolen min. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Da går du vel i klasse med han ene fra Olsenbanden JR. også da? Nei, nei, nei! Han fra L8R? Gikk på ungdomsskolen min. Nei. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nei. Ok, fint. Men vi snakker fortsatt om Nissen? Han går vel VK1 på Nissen, han også. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg var ute og gikk på Karl Johan og dulta borti hu som Spilte "Julie" i cæsar Har spilt fotball med Ole Arvid Langnes.. ( keeper ), Noen fotballinteresserte som vet hvem han er? ( Husker ikke hvor han spiller ) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Har også Autografen til Stig Van eik! hahah Også har jeg vært i nrk studio og prøvd De fleste kostymene fra kostymelageret dems! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kjenner Vokalisten i Hayseed, Har vert oppvarmingsband for Gluecifer og Hayseed. Tanta mi er kompis med Davy Wathne og en eller annen sportskommentator som jeg ikke husker navnet på. Jeg hjalp Span med å rydde av scena forrige lørdag på dems nest siste konsert før de gir seg Fikk klem av ekkle kjerringa i surferosa når de var oppvarming for Turboneger.. Fikk også en plakat som hun først signerte og deretter sleika på Tremenningen min er norgesmester i vektløfting i sin klasse En kompis av meg var med på idol og blei gjort narr av på Torsdagsklubben av selveste Otto Jespersen Til neste år så ser dere meg i spektrum med fullt band live.. Spyte for alle penga er vel lov å håpe vel? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Nei. Ok, fint. Men vi snakker fortsatt om Nissen? Han går vel VK1 på Nissen, han også. Disse her går vel GK, tror jeg? Thomas Engeset. Glemte at jeg kjenner en som spiller basket for Asker Aliens og en som spiller i bandet Dimmu Borgir. Endret 12. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 En kompis av meg var med på idol og blei gjort narr av på Torsdagsklubben av selveste Otto Jespersen Hva heter han? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 En kompis av meg var med på idol og blei gjort narr av på Torsdagsklubben av selveste Otto Jespersen Hva heter han? Chris Otto Jespersen dreiv å snakka om de dårligste artistene eler hva det nå var igjenn også fikk vi se bilde av han mens han sang.. var litt genialt igrunn Men han kan synge dah Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Thomas Engeseth, Raymond Henriksen - han fra L8R, og jeg går alle VK1 på nissen. takk Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg glemte at skoleåret har begynt, haha. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg går på Elverum Videregåend skole.. Men skolen kalles: ELVIS... Wehuu! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg går på Elverum Videregåend skole.. Men skolen kalles: ELVIS... Wehuu! Det er kult!! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 hehe:P mhm.. EL = Elverum! VI = Videregående! S = Skole! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg går på Elverum Videregåend skole.. Men skolen kalles: ELVIS... Wehuu! Hvor bor du? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hehe:P mhm.. EL = Elverum! VI = Videregående! S = Skole! Respect Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Jostein Flo er stamkunde i butikken der jeg jobber Også kjente familien min storebroren til Erling Havnå (Magne Havnå) siden han bodde like ved hytta mi på sørlandet Magne var også forresten verdensmester i en eller annen vektklasse i boksing (mellomvekt?) Dessuten kjenner jeg de fleste hopperne på A-landslaget i skihopping Endret 13. september 2005 av Feh Lenke til kommentar
kimman Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 En jeg kjenner har møtt og hilst på Charlie Sheen.. Konge! Lenke til kommentar
thamule Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Vet ikkje om han rekens som kjendis, men Stian Grimseth bor på hytte ved en plas der eg jobber om sommern. Så eg har både laget mat til han ved gatekjøkkenet og ekspidert han i dagligvarebutikk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå