Mattlakk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei.. bare lurer på en ting.. Er det noen her på Forumet som Er / Kjenner en Kjendis ? Nærmeste jeg kan komme en kjendis er vel at lærer'n min er tanten til Mikkel Bang Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er nok ikke det, gitt! Det nærmeste jeg kommer er at jeg bor i samme by som brede bø, og har hilst på han gjentatte ganger. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg plager Carl Fredrik fra Big Brother ved hver anledning jeg møter han på NTNU. Jonas fra Johndoe jobbet ved gamleskolen min, han spilte gitar da jeg growlet i mic'n. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 SirMaximus er kjendis. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg kjenner Jan-Kenneth fra den norske Kandidaten. han er vel ikke helt blitt kjendis, men det er vel kanskje dett nærmeste tror jeg.. han har jo i allefall vært på tv.. Jeg har gått på skole med en av de i Spetakkel, og samboern min jobbet med en av de andre, så han har jeg snakket med et par ganger Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) moren min kjenner en som kjenner... Nei da, tuller. Kollega av moren min er personlig 'venn' av Idar Vollvik Endret 3. september 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner mora til Knut Schreiner i turboneger Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Idar Vollvik? Gründer og telefon-millionær. Tidligere eier av Chess. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg kjenner jimKing (CS). Han har blant annet spilt for showtime! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg kjenner jimKing (CS). Han har blant annet spilt for showtime! HAHAHAHA. =P Jeg har slått av skjermen til Dewback i en compofinale + at jeg har kastet snøball på Lightguy. Slå den du! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 En fra gruppa Bastard sjefer rundt på den lokale Rema butikken. Vi har en til litt lenger vekke, der er det eit annet medlem som sjefer. Så jeg har møtt og snakket med dei litt. Og det er sikkert ikke mangen av dere som har hørt om Bastard, men her på vestlandet, sikkert bare Stord. Her er de STORE! Jeg annbefaler alle til å skaffe sangene deres Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner broren til den nye nyhetsoppleseren på TV2, Sturla Dyregrov. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Henning Berg bor her, har hilst på ham. Frode Grodås, kjenner sønnen hans. Pluss Gunnar Halle (LSK) er nesten naboen min Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner mora til Knut Schreiner i turboneger Er du fra harestua? Jeg kjenner flere som kjenner hu, som er fra harestua Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har vært i Vi menn! Hvem vil ta på meg ? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner fleire som er med i "Internatet" på TVNorge. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har vært i Vi menn! Hvem vil ta på meg ? hvis du har vært i vi menn fordi du har store pupper er det alt for mange som har lyst til å ta på deg... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er i familie med Erik Solheim (tidligere partileder i SV). Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er du fra harestua? Ja, det er jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå