Gå til innhold

kritikk på bilder!

Propaganda

Anbefalte innlegg

Heisann,jeg er ganske fersk når det kommer til å ta bilder,men jeg syns det er veldig gøy.

Har tatt noen bilder som jeg er fornøyd med,og jeg regner med at det er noen gode fotografer her,som kan komme med konstruktiv,men ærlig kritikk!

vannspeil.jpg

vannspeil2.jpg

1.jpg

2.jpg

Kom gjerne med tips!!

Takk på forhånd.

Proppen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker egentlig ikke å kommentere mer enn et bilde om gangen, men skal prøve... :hmm:

Jeg synes du har vært mest heldig med bilde 1 og 4. Likte steinene i forgrunnen og den ikke alt for overdimensjonerte svarte kontrasten bak i bildet som bildet nr 2 har. Likte stemningen i dette bildet egentlig ganske bra! Likte også dynamikken. Og av en eller annen grunn likte jeg spesielt godt den rota som stikker litt opp av vannet. :thumbup:

Du MÅ rette opp den mest klassiske feilen; horisonten må være i vater! På bildet nr 1 har du den nesten, men ikke på 2og4.

På bildet nr3 synes jeg at blitzen din blir for dominerende i bildet. Et tips er å bruke en annen vinkel på blitzen, bruke en reflektor eller softboks. Da slipper du endel problemer med for sterk blitz i forkant av bildet, og skygger i bakgrunnen. Synes i tillegg dette bildet var vel rotete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...