John Keats Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hjelp, accounten min har blitt "suspended" og jeg aner ikke hvorfor. jeg logga inn i dag og sto og snakka med noen folk i kargath og logga ut etter en times tid. så spillte jeg et par timer på test-server og da jeg skulle logge inn igjen kom det "your account has been suspended" hva betyr dette? Endret 3. september 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sjekk mailen din som de anbefaler kanskje? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Det er ikke noe i mailen. Endret 3. september 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 er du på Burning Blade? Hva stod det i E-posten da? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Nå funker den igjen sære greier Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post149510 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå