jaegarn Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jepp, dere leste overskriften! krav (harde tho !) -god lyd -shuffle (m/repeat) -20+ Gb -Laaang spilletid som (kort oppladingstid?) -radiokompatibel (intern eller ekstern er det samme) -brukervennlig -stor meny, en del valg for avspilling -.wav .mp3. .wma etc ! -_veldig_ støtsikker, jeg jogger mye, så jeg kommer til å bruke den mye i den sammenhengen ! prisen får være det samme, jeg betaler gjerne flere stammer høvdinger ! Lenke til kommentar
jaegarn Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 *bump* ! har gått over 10 timer siden jeg laget tråden ! Lenke til kommentar
BKB Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Creative Zen sleek 20gb Den har radio, 16timers batteritid, mikrofon, 2 tommers lcd skjerm, lading via usb osv. osv. Du kan se på flere mp3spillere med minimum 20gb HER Edit: Jeg har Creative Nomad ZEN NX (stor 30gb haug) Menyer og lyd er bra, husk at hvis du oppdaterer spilleren med ikke-europeisk firmware så vil du kunne skru opp volumet ytterligere. siden en eller annen EU-lov tilsier at man ikke kan få høyere enn et bestemt lydnivå på mp3 spillere, så de må lage egen europa firmware med sperre. Endret 3. september 2005 av BKB Lenke til kommentar
jaegarn Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 okei. sinnsykt. takk ! GID ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå