DementedAlbino Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Finnes der noen høytalere som er beregnet til pc bruk som vil kunne brukes til stue bruk? Tenker da på 5.1 lyd i filmer, musikk og spilling via xbox. Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg vil ha bedre lyd i stuen enn høytalere på tv, og jeg har ikke råd til å kjøpe reciver, sub og 5 høytalere, så da vil en pchøytaler pakke være det billigste alternativet. Eventuelt kan jeg vurdere en billig hjemmekino pakke dersom noen har en å annbefale, men prisen må være under 5000. Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hei! Logitech Z-5500 5.1 har fått veldig bra kritikk og flere som har sagt at dem også kan brukes til TV bruk. Har ikke prøvd dem selv så jeg kan ikke bekrefte dette. Priser Hva Logitech selv skriver Test Men som sagt, jeg har ikke prøvd høytalerne selv så jeg kan ikke bekrefte at disse egner seg til TV bruk. Vurderer selv dette anlegget til TV bruk... Endret 4. september 2005 av jibbelars Lenke til kommentar
fudun Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kommer an på hva som er viktigst for deg, bra lyd til musikken (litt avhengig av hva slags musikk du hører på), eller surround til film og spill. De største pc'anleggene gjør det bra i film og spill og kan gi mye lyd for pengene, men koster du på litt til for et skikkelig stereoanlegg er de forsatt bedre til musikk. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg bruker Logitech X-530 i våres stue. Duger helt fint. Har aldri problemer med at lyden ikke blir gjengitt høyt nok. Spørs hva du er ute etter. Som regel får man det man betaler for. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Eventuelt Spherex sine høyttalere. Du får kjøpt dem på elkjøp osv. er laget for xbox men de støtter det meste. du kan plugge f. eks mp3 spillern din rett i bassen og spille musikk derifra. eller streame musikk over nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå