redsword Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 er det noen som vet om det blir sonata arctica konsert her i norge?? jeg må på konsert nå eller så vet jeg ikke hva jeg gjør noen som er enige om at det skal bli konsert her ja? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Enig med deg! Hadde dratt tvert hadde de kommet hit! Men dessverre står ikke Norge på turnélista denne gangen... Du får ta deg en tur til Finland Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Vet det er startet underskriftskampanje for å få de hit... turne liste frem til 2006 allefall... http://www.sonataarctica.info/index.php?tour&en Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kan jo håpe at de kommer til neste år. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Mange band som skulle tatt turen til norge ja som f.eks nevnte Sonata Arctica + Edguy, manowar, Turisas, Pagans Mind, Kamelot, Cradle Of filth, In Flames det hadde gjort seg bra med de på konsert. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Pagan's Mind skal da spille på Strømmen 03.12.05... Og har allerede spilt før i år i Norge også. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er det atten års grense på Bar80 på strømmen den 03.12.05? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sannsynligvis, siden det er en bar/pub... Ellers må de nok selge ganske mye brus for å gå i pluss Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Pagan's Mind skal da spille på Strømmen 03.12.05... Og har allerede spilt før i år i Norge også. De er faktisk ganske ofte i norge. :!: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er ikke det ett Skien's band? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hittil på 650stemmer... http://opprop.no/opprop.php?id=sonata&page=1 STEM.! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skal ikke Pagans ha flere konserter i norge enn den på strømmen? Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hadde gjort seg med Sonata i Norge ja. Begynner å bli en stund siden, sist så vidt jeg vet har de ikke vært i Norge siden 2000, da de var support for Rhapsody og Stratovarius. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg så de i Finland i sommer ! Var ikke kjempe imponert, men det funka Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hammerfall+Stratovarius kommer til Oslo (Rockefeller) 1.November hvertfall. Rart at 2 så store band spiller support for hverandre, med mindre begge drar avgårde 1,5 timers sett ala Metallica/Guns'n'Roses turneen i 1993. Tviler på at en av de finner seg i å bli avspist med 30 minutter spilletid. Så får man nok sin dose med powermetal for ei stund Så kommer jo Dream Theater til Spektrum igjen 30.september..så det blir en bra høst. Synd Edguy aldri tar turen innom Norge, men de selger kanskje ikke bra nok her til lands at det lønner seg. Jeg tror de hadde solgt ut Rockefeller uten problemer. Litt værre med Spektrum som tar 15000 stk kanskje. Powermetal er ikke så stort i Norge som i Europa ellers, det viste seg jo når Freedom Call knapt solgte 100 billetter til sin konsert på Rockin for et par år siden. Og de er gigantiske i Tyskland og ellers i Europa. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nå henger jeg sikkert litt etter dere andre her når det gjelder Sonata, oppdaga de først i vinter, men siden jeg fikk skaffa meg alle albuma har det blitt Sonata Arctica hver dag. Utrolig hvor bra musikk de finnene de lager Skulle veldig gjerne likt å sett Sonata i Norge sammen med Hammerfall! Eller feks Manowar, In Flames eller Iced Earth. Jeg skulle egentlig på Sweden Rock i sommer der Sonata, Hammerfall, Within Temptation og en masse andre store band skulle spille. Men så var det det med eksamen og sånt unødvendig dritt da. Får håpe Sonata Arctica tar en tur innom lille Norge snart da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå