Syfer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 http://www.home.no/syfer/thomas/Nytt%e5r_0033.AVI savner den fortsatt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 HAHA, elsker å se ting sprenge!! Vakkert Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fysj! dyremisshandling. sånn gjør man bare ikke mot søte små dyr! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vi sprengte en bamseelg, hare bare lydopptak av det men fy faen så morror Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bæhæhæhæhæhæhæ! Men er det ikke ei ku da? Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Det er en gris tror jeg, en venn av meg fikk en slik i bursdagsgave Endret 5. september 2005 av sull Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gidder ikke å se den, men hvis det er en levende sau, så er det bare idiotisk, og jeg ser ikke humoren i det. :\ Hvis det derimot er noe annet, så må jeg bare beklage. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gidder ikke å se den, men hvis det er en levende sau, så er det bare idiotisk, og jeg ser ikke humoren i det. :\ Hvis det derimot er noe annet, så må jeg bare beklage. Det er nok bare en leke du :!: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gidder ikke å se den, men hvis det er en levende sau, så er det bare idiotisk, og jeg ser ikke humoren i det. :\ Hvis det derimot er noe annet, så må jeg bare beklage. Det er nok bare en leke du :!: Sex leke for å være nøyaktig Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Gidder ikke å se den, men hvis det er en levende sau, så er det bare idiotisk, og jeg ser ikke humoren i det. :\ Hvis det derimot er noe annet, så må jeg bare beklage. Det er nok bare en leke du :!: Ok, da så. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Bæhæhæhæhæhæhæ! Men er det ikke ei ku da? Da blir det vel møøøhøhøhøhøhøhøhøhøøøø? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 En kamerat av broren min fikk en slik en til bursdagen sin. Uansett, genialt opptak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå