Gå til innhold

Vær så snill å hjelp meg. Premiere 6.5 problem

Anbefalte innlegg

Hei. Vær så snill og les igjenom her.plis :cry:

Jeg har Adobe premiere 6.5. Jeg hadde redigert en veldig lang og avansert film da jeg plutselig fikk sjokk. Jeg hadde lagret ofte slik at tilfelle noe skulle skje galt, så hadde jeg lagret det. Men plutselig skjedde det. Jeg lagret og gikk ut av programmet. Da jeg gikk inn igjen og åpner filen ser jeg ingenting på tidslinjen! Jeg titta opp på boksen der hvor råfilmen ligger, og der stod det -1 på hver av råfilmene (det går heller ikke ann å spille dem av. :cry: "Å nei og nei" tenkte jeg. Det her kan ikke skje! Jeg har prøvd litt av hvert men får det ikke til. Mange, mange timer med redigering bare forsvinner :cry: Søren så deprimert jeg er nå ass.

HVis det er noen der ute som veit hvordan jeg kan fikse dette problemer så hadde jeg vært evig takknemlig hvis den personen skrev hva jeg kan gjøre, her. Vær så snill. takk.

hilsen

Anders

EDIT: La til bilde

post-83-1125702247_thumb.jpg

Endret av Andyax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tydelegvis noko gale med prosjektfila...

Hadde du på auto-save? I so fall, lagrer Premiere 6.5 x antal kopiar av prosjektet, slik som PPro? Om det gjer det, har du kanskje ein relativt nyleg kopi liggjande ein stad på harddisken.

Her er ein med same problem:

http://www.blue-room.org.uk/lofiversion/index.php/t6761.html

(søkte på google etter "premiere 6.5" "-1" problem name)

Det der er ufatteleg kjipt. Håper det går i orden.

Lenke til kommentar

Takk gud og takk incanus! På den linken du ga med til det diskusjonsforumet hvor en hadde det samme trøbbelet, var det noen som hadde gitt en link til en fil man kunne laste ned for å fikse problemet. Og det virka jaggu meg også! å fy søren så glad jeg ble. :D Tusen takk incanus! :thumbup::thumbup::thumbup: yess!

*fortsette å redigere*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...