Pysj Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Tier om 3G-nett Til tross for at NetComs kunder har kunnet bruke 3G-nettet i flere måneder, har ikke operatøren gjort noen forsøk på å spre ordet videre til sine kunder. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Thomas2005 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Jeg har forstått det slik at NetCom krever USIM kort i telefonen for å kunne bruke 3G. Jeg ringte en leverandør som anbefalte meg på det sterkeste å ikke bruke et USIM. Han kunne fortelle at de hadde en kunde som hadde gjort dette og det resulterte i at telefonen ble "låst" mot 3G, og måtte sendes inn til produsent for å "låse opp" igjen slik at telefonen kunne brukes på "vanlig" GSM nett igjen. Med en slik skrekkhistorie så vegrer jeg meg litt, samtidig så er jeg ganske klar for å teste dataoverføring.. Noen som har noen erfaringer, som kan bekrefte eller avkrefte dette?? Thomas2005 Endret 3. september 2005 av Thomas2005 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) ikke opplevd det, men opplevde ekstreme problemer med trillingsim. Endret 3. september 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
hermando Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nei, har kunne brukt både vanlig sim og usim i min 6680. Videosamtaler fungerer også veldig bra og datahastigheten er akseptabel. Får ikke noen fartsbøter, men fartsgrensa holder den. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ifølge en NC-forhandler, så er det fullt mulig med 3g hos NC også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg