night_mare Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei! kunne tenke meg en liste over brukernes kunnskaper om å endre ting i windows... Slik som dette: bilde av ting som kan gjøres Dette er ikke fake bilde, alt er gjort i i forandringer i windows egne filer... ikke helt trygt, men er det noen som veit om mer som kan gjøres? Så man kan få en PERSONLIG pc... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det tar for lang tid å skrive en liste over alle tingene jeg kan gjøre for å endre saker og ting i Windows. Men det finnes mange kule nettsider med forskjelige tips og registertweaks o.l. Sjekk denne f. eks: http://www.tweakxp.com/userinterface_tweaks.aspx Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 men det der, det tar mye av pcen... stjeler hastighet... det du gjør i registeret til windows tar ikke noe mer hastighet... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) men det der, det tar mye av pcen... stjeler hastighet... det du gjør i registeret til windows tar ikke noe mer hastighet... Eh, nesten alle tweaksene på nettsiden jeg oppga er registertweaks Endret 3. september 2005 av pmarius Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 oi sry, vært borti et program som hadde samme navn som man isnntalerte og lasta ned layout til, men dette var kult, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå