DE1 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ser veldig bra ut dette Abbono! Lucky PIG! - Sponset av microplex..! :O Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Lite ganialt det der vinduet da Brukte du lang tid på det da? Skal dui bruke noe uv plexi, eller vanlig plexi? Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Lite ganialt det der vinduet da Brukte du lang tid på det da? Skal dui bruke noe uv plexi, eller vanlig plexi? 5233941[/snapback] Takk alle sammen Brukte en god stund ja, ble vel 3x2 timer... Skal ha grønn uv plexi i nederste og vanlig øverst Lenke til kommentar
C.H Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Din heldige bortkjemte kabinett modder:p Det vinduet er konge da:D Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Lite ganialt det der vinduet da Brukte du lang tid på det da? Skal dui bruke noe uv plexi, eller vanlig plexi? 5233941[/snapback] Takk alle sammen Brukte en god stund ja, ble vel 3x2 timer... Skal ha grønn uv plexi i nederste og vanlig øverst 5234108[/snapback] Bare stå på Var vel værdt det da Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Lite ganialt det der vinduet da Brukte du lang tid på det da? Skal dui bruke noe uv plexi, eller vanlig plexi? 5233941[/snapback] Takk alle sammen Brukte en god stund ja, ble vel 3x2 timer... Skal ha grønn uv plexi i nederste og vanlig øverst 5234108[/snapback] Bare stå på Var vel værdt det da 5234483[/snapback] Takk:) Syns det blei ganske tøft ja, men fy syking så kaldt det er ute! Stå der og dremle er temmelig kaldt ass Btw, enig med microplex om sponsinga nå, legger ut en liste her: Her er de jeg skal ha en av: Windows Etch, "AWP Whore" Kabelstrømper, Kit, Sort Kabelgjennomføring, Ø17.3 Sunbeam Kald Katode Sound Control KOSS hodetelefoner "SB45" ATA133 IDE-kabel, 45cm, sort Disse skal jeg ha to av: Grill, 80mm, Standard, Chrome Kabelholder med fot, Ø10.5-Ø14.5 Og disse skal jeg ha 3 av: Sunbeam LED, UltraBright, 5mm, 5V... Sunbeam dekorasjonslist, chrome, ... Totalt: 983 inkl. moms. Får 98,3 kr avslag regner med at de fleste klarer å ta det i huet selv.. Er veldig fornøyd, tusen takk til Microplex Edit: Brenn leif Endret 2. desember 2005 av Abbono Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 lista ser bra ut SB45 er digg da (har det selv) Tror du trenger flere en chromlist Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 lista ser bra ut SB45 er digg da (har det selv) Tror du trenger flere en chromlist 5242174[/snapback] Hehe, ja har lyst på den og nå komemr den Skal ikke ha en chrome list.. Abbono"Og disse skal jeg ha 3 av: Sunbeam LED, UltraBright, 5mm, 5V... Sunbeam dekorasjonslist, chrome, ..." Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Skal ikke ha en chrome list.. Dekorasjonslist da Endret 2. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Skal ikke ha en chrome list.. Dekorasjonslist da 5242431[/snapback] Hehe, jeg trodde du skulle skjønne, men neida. Jeg skrev TRE lister, "Disse skal jeg ha tre av" og ikke 1 ! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Klikka er ikke så smart haha, neida, ikkeno personangrep her nå ; p Så bra ut den lista der! Har selv headsettet, Sound controllen og får kabelstrømper snart Skulle vel hatt de i løpet av helga trur jeg Lenke til kommentar
mustang_boy Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Da var det min tur til å skrive litt i loggen da abbo. Er vel greit om noen nye skriver Nice det her, ser veldig bra ut. Gleder meg til å se det ferdig! Får VEEELDIG lyst til å modde mitt eget kabbis, men det får vel vente en stund til Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Correct me if I'm wrong, men har du virkelig påført farge på et genuint Lian Li kabinett? Eier du ikke skam?! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det vinduet var rått! Kommer nok til og få kjekke kommentarer på det! Men den der finger'n var jævlig ! Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Det vinduet var rått! Kommer nok til og få kjekke kommentarer på det! Men den der finger'n var jævlig ! 5352569[/snapback] Takk for komplimanger osv til alle Om jeg eier skam her i livet er jeg ikke helt sikker på, skal prøve og finne ut til neste update. PS Siggen din er 1 linje for lang Sturl. Grunnen til at jeg ikke har gjort så mye er pga at jeg står ute i en iskald bod og jobber, og akkurat nå i det siste har det ikke fristet. Har fått pakke fra microplex og netshop, alt innholdet anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå