reds Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg vet ikke om det bare er meg, men sitter ikke knottene skjevt? Og hva er de sorte tingene til høyre? Pilotknapper? Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg vet ikke om det bare er meg, men sitter ikke knottene skjevt? Og hva er de sorte tingene til høyre? Pilotknapper? 5049316[/snapback] hehe, knottene sitter skjevt fordi de ikke er skrudd fast ordentlig.. det er pilotbrytere ja, nevnte det i teksten under bildet.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Har du fått svar fra shg.no om sponsing? Mohahahaha , de har sponsa meg xD Endret 24. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Har du fått svar fra shg.no om sponsing? Mohahahaha , de har sponsa meg xD 5050715[/snapback] Har ikke fått svar enda nei, er en stund siden jeg sendte mail nå.. Men hva syns folket om selve prosjektet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har du fått svar fra shg.no om sponsing? Mohahahaha , de har sponsa meg xD 5050715[/snapback] Har ikke fått svar enda nei, er en stund siden jeg sendte mail nå.. Men hva syns folket om selve prosjektet? 5051988[/snapback] Synes det ble ganske bra Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 En god start dette, stå på! Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Takk for all god kritikk = Kommer en liten update seinere i dag om jeg får tid Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Mini Update #02.5 Jeg har nå skjært ut to vifter i Plexiglasset jeg skal bruke til toppdekselet, viftene er av typen MIST og jeg har blå rundekatoder bak: Og her: Jeg er også ferdig med å lakere frontdekselet og har hengslet på drivebaydøra: Og her: måten å holde drivebaydøra fast på tenkte jeg først på magneter, men fant ut at det ble køddete og vanskelig å få pent, og brukte derfor borrelås som fulgte med inverterkittet til de runde katodene: Til slutt er jeg usikker på hvilket motiv jeg skal ha på vinduet i sidedøra, har tenkt at den vanlige geniale firkanten blir litt for kjedelig og lurte der for på å starte en liten 'Design konkuranse'. Vinneren stikker av med nicket sitt på 'Takk til' lista som etterhvert kommer opp hvis jeg får sponsor eller no, uansett vil den personen bli nevnt, i tillegg vil han/hun selvfølgelig få sitt motiv på kassa Jeg startert med å publisere mine tragiske evner i bruk av paintshop pro (NEI, jeg mener IKKE photoshop): Hehe, ble kanskje ikke så mini update allikevel, men men samma d.. Svart=Svart lakk Grå= Børstet allu Hvit=Plexi Grønn=Uv Grønn plexi Edit: linka til feil bilde Endret 27. oktober 2005 av Abbono Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Toppvinduet ditt ble tøft Likte grillene dinne også, har en sånn på mitt kabinett selv. i døra. ser på den nå Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Toppvinduet ditt ble tøft Likte grillene dinne også, har en sånn på mitt kabinett selv. i døra. ser på den nå 5060092[/snapback] Takk hihi Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hei! Tenkte jeg bare skulle slenge inn noen bilder av hvordan alt ser ut sammen! Høyere Side, skal lakke den øverste stripa der og toppen og, må bare skjære ut toppvindu Fronten med viftestyring Jeg har to DVD brennere med universaldeksel, disse har jeg festet en Counter Strike CaseBadge på hver Viftestyringen med fastskrudde knapper osv PSUen som skal inni der er en ferdig sleeva bZerk 500w black/green/blue(lys og vifter), strømpene er UV grønne og ga en fin effekt under UV belysning, kommer kanskje tilbake til det senere Og en ting til.. Har ikke fått sett noen forslag enda! Endret 29. oktober 2005 av Abbono Lenke til kommentar
capy Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Nice, ville bare fjernet cs-badgene på drevene. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Nice, ville bare fjernet cs-badgene på drevene. 5078154[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det hadde jeg (badge altså) når jeg hadde Raidmax-kabinett, sier litt.. Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Hehe, får se hva jeg gjør med de At du i det hele tatt har hatt et Raidmax sier litt om deg så.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Likte kabinettet bedre som det var jeg. Men det er vel bare meg Ps: Hvis du skal få linken i siggen din til å være som du vil. [FONT=Impact][B][SIZE=7][URL=http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=465489]Lian Li modden min :)[/URL][/SIZE][/B][/FONT] Endret 30. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Likte kabinettet bedre som det var jeg.Men det er vel bare meg 5080831[/snapback] Ikke ferdig enda da Takk for tipset btw Endret 30. oktober 2005 av Abbono Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Sponsing! Update #3.0 Jeg har nå endelig klart og få sponsor etter andre forsøk (JA, jeg vet jeg er utoldmodig) Etter at jeg ikke har fått svar fra shg.no tar jeg det som ett nei. Vendur Har i allefall sponset meg med En Blå LED 120x120mm SilenX vifte! Denne skal moddes inn i plexien som skal på venstresidedør på en eller annen måte Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Sponsing! Update #3.0 Jeg har nå endelig klart og få sponsor etter andre forsøk (JA, jeg vet jeg er utoldmodig) Etter at jeg ikke har fått svar fra shg.no tar jeg det som ett nei. Vendur Har i allefall sponset meg med En Blå LED 120x120mm SilenX vifte! Denne skal moddes inn i plexien som skal på venstresidedør på en eller annen måte 5088051[/snapback] Gratis, samme ting som vendur sponset meg meg Jeg ble sponsa av shg.no fikk varer til ca 800-900 kr til 400 . pluss varer til 200 fra 3dfxcool. Ta å send en mail til 3dfxcool Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Sponsing! Update #3.0 Jeg har nå endelig klart og få sponsor etter andre forsøk (JA, jeg vet jeg er utoldmodig) Etter at jeg ikke har fått svar fra shg.no tar jeg det som ett nei. Vendur Har i allefall sponset meg med En Blå LED 120x120mm SilenX vifte! Denne skal moddes inn i plexien som skal på venstresidedør på en eller annen måte 5088051[/snapback] Gratis, samme ting som vendur sponset meg meg Jeg ble sponsa av shg.no fikk varer til ca 800-900 kr til 400 . pluss varer til 200 fra 3dfxcool. Ta å send en mail til 3dfxcool 5088083[/snapback] Mhm skal sende mail til de fleste som står på 'Sponser' lista i guiden til Glisevask, den ligger i Casemods om du ikke har funni den Edit: takk Endret 31. oktober 2005 av Abbono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå