bananorama Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Har nettopp skaffet meg 64bit system. Hva er det egentlig der ute som støtter 64bit? Software altså. 3dsmax? Photoshop? Og den slags bruksprogrammer. Og spill da seff... MR Endret 2. september 2005 av bananorama Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Rart at ingen kan svare på det, her hvor det er såpass mange som mener at CPU uten 64 bit er ubrukelig. Du får prøve å poste i program-forumet, http://forum.hardware.no/index.php?c=9 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvis du har Win XP Pro 64-bit, kan du blant annet få full 64-bit-støtte i Unreal2004 (en 64-bits-patch er sluppet). Det som er problemet foreløpig, er å få raske drivere til skjerkort og brikkesett, samt driver-støtte for f.eks printere og liknende utstyr. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) 64 bits xp er rask i oppstart men programmer som norton antivirus, deamon tools funker ikke m.m. erfarte mye "rør" med spill. man må ha masse ram. 1 gb minimum. Gikk tilbake til 32bits etter 2 dager. Endret 26. september 2005 av Biomec Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 I programforum som th-3 linker til finner du en del tråder om emnet. Jeg personlig er av de som enn så lenge finner 64Bits ubrukelig. Grunnen til det er enkelt og greit at det er for mange av de oppgaver og hardware jeg benytter, som foreløpig ikke er støttet av 64Bits. Jeg vil anbefale deg å sette opp en liste over all hardware og software/programmer du benytter, og sjekke den listen opp mot oppdatert liste over hva som finnes av drivere og støtte til akkurat det du selv har. Det er nyttesløst og gjøre seg opp en realistisk mening ut fra hva jeg eller andre måtte synse og mene om dette. Det avgjørende er etter min mening, er hvorvidt dine ting er støttet. Er de det, er det vel liten tvil om at potensialet for ytelsesøkning er tilstede... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Feilpostet. Trådstarter henvises til programvareforumet det er linket til over, og hvor det allerede finnes tråder om samme emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg