Gå til innhold

Sennheiser Headset PXC 250 noe tess?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv PXC250, har brukt de endel på reise. Kvaliteten og lyden er utmerket, men krever nesten at du har på noice-guard hele tiden. PX100 og 200 er også utmerkede hodetelefoner.

Men det er en bakdel med alle disse, og det er at de må passe ørene dine. Siden de er små er det vanskelig å få en god tetning mellom høyttaler, polstring og ørene. Jeg må trekke de litt fremover for å få OK lyd. Hvis jeg holder høytalerene tett mot ørene er lyden bra, når de bare sitter der er det mye lyd som lekker ut.

Har byttet til Shure E3c til stort sett alt, de isolerer svært bra og har bedre lyd. Men det er in-ear typen, noen syns det er ubehagelig -- følger med flere typer foringer. Etymotic er en annen god produsent av denne typen øretelefoner.

Ellers bruker jeg Koss PortaPro... lufter litt bedre, men syns de er litt store å gå med ute og de støyer hvis du sitter i et rom med andre (det er forresten en annen fodel med earphones... med mine Shure øretelefoner kan jeg spille høyt selv om jeg sitter med andre mennesker i et stille lokale) :)

Så, jeg kan godt anbefale PX serien til Sennheiser... men hvis du kan vil jeg anbefale at du prøver de først, eller kan returnere de hvis de ikke passer ørene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...