wiberator Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei alle sammen. Bygget meg en pc som skulle være god som gull til BF2, men ting er ikke som de skal være. Håper noen har gode forslag. Her er problemet! Når jeg spiller Cs, kutter spillet ut etter ca 10-15 min, og jeg får feilmeldingen "minnet kunne ikke være read". Spiller jeg BF2 lukker spillet seg, og jeg får ingen feilmelding . Har lastet ned nyeste Bios upd, nyeste skjermkortdriver, nyeste Nforce drivere og de nyeste Windows xp upd. Rammen kjører Dual, og de fungerer også hver for seg. Blir gal! Brukt nesten 10 000, og hadde håpet på en "perfekt" pc. He he, men det finnes vel ikke. Her er mine specs: Chieftec BH-02 ATX Midi Tower Sort/Sølv m/USB, Firewire og Audio, m/400W PSU MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte Crucial PC3200 BallistiX DDR 1024MB CL2 Kit w/two matched,2.8V,64Meg x 64,184pin Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA 8MB 7200RPM NCQ XFX GeForce 7800GT 256MB GDDR3 PCI-Express, Dual-DVI, VIVO, 450MHz Alle temperaturer er som de skal være. Alle gode forslag tas i mot med takk! Ps! Får 7109 poeng i 3DMark05... Lenke til kommentar
sandman Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Slå av sidevekslingsfilen (swapfile) <---"feilmeldingen "minnet kunne ikke være read". Hvis ikke er det et driverproblem, Nvidia har problemer med de nyeste driverne leste jeg en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå