Gå til innhold

Character moving, er det oppe?

Anbefalte innlegg

Jeg spiller på Daggerspine, og har de siste dagene opplevd helt syke svinginger i ping. Slik er det for alle på serveren, så en gang i halvtimen kommer /g, /1 osv på likt med "lagg <3".

Anyways, jeg har to chars på serveren, og kunne tenke meg å flytte den ene til en annen server, så jeg har et alternativ hvis disse problemene fortsetter. Jeg gikk inn på wow-europe.com og trykka på character moving, og der var det en liste med servere man kunne flytte fra og til. Problemet var bare at lista var tom!

Prøvde å kikke rundt på sida og i FAQen, men fant ingen info om når systemet ville komme på beina.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og lurer litt på dette. Er det noen her som faktisk har flyttet en char? Jeg har en jeg vil flytte fra Burning Blade ("technically full" til Sylvanas (Med blå pil). Dette skulle da blizzard bare være glad for, eller?

Det er Blizzard som bestemmer hvilket realm som man kan flytte fra, og til hvilket realm man flytter til. Blizzard bestemmer også når character migration blir aktivt igjen. Det virker som mange har misforstått character migration, og tror at de bare kan flytte en hvilken som helst char fra en hvilken som helst high pop til en hvilken som helst low pop server.

Dette er ikke tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...