eUnaas Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg har samlet noen bilder av min døende hardsik her: Det startet med at jeg merket dette: Jeg har delt opp hardsiken i 3 deler -Win98 -WinXP -Download ingen error på partisjon "Download" noen error er på Win98 partisjonen -WinXP fikk jeg ikke testet P.g.a at det er oprativsystemet jeg kjører på den. --------------------------------------------------- I MS checdisk, ikke noe problem med partisjon Download ingen problemer med winxp her heller. ja flere problemer med win98 partisjonen. --------------------------------------------------- så gikk jeg på WDC.com og prødve DataLifeTool der. Her sier de jo at harsiken er ødlangt men... allt virker jo her egentlig... Og jeg fant jo ikke noen error. Men med dette så er det da 100% sikkert at min hardksik er DØD? _________________ hiss: mr.eMu (espen unaas) ([email protected]) <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: eunaas på 2002-08-11 15:19 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: eunaas på 2002-08-11 15:30 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå