Mafo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ukens flørt: W32H Denne uken har vi plukket ut en telefon fra japanske Hitachi. Denne stilrene kamskjellsmodellen burde ikke skremme de som vektlegger utseendet når de handler mobiltelefon. Her er W32H. Les artikkelen her Lenke til kommentar
nieh Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 likte den *sikle* skulle ønske dn kom hit til lands Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Den var virkelig pen, men små er de ikke akkurat de cdma-telefonene Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 nydelig, likte høyttaler detaljen...... men synes den var ganske stor, men det er vell de fleste mobiler fra asia..... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 neida, de har utrolig mange søte små telefoner i asia. men de som er funksjonsrike er store... slik må det vel bare bli Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Dette var en lekker telefon Det var noe med hvor helhjertet designet var gjennomført som fikk meg til å like den. bufodill: Ikke alle telefonene der som er store nei, men det er ytterst få av flørtene så langt som har vært små. Veldig veldig få. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er en ting jeg lurer på, i artikkelen står det nemlig: Telefonen er nesten utelukkende farget i sølv og sort, noe som tar seg bra ut. I motsetning til på mange andre kamskjellsmodeller dekker lokket bare halvparten av telefonens bakside. HVa lokk er det snakk om? Batterilokket? Et annet lokk? Naturligvis er det en god sjansen for at jeg rett og slett er litt for lite begavet til å få med meg sammenhengen, men jeg hadde uansett satt pris på en liten ekstra forklaring... Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 HVa lokk er det snakk om? Batterilokket? Et annet lokk? Ut ifra bildet som er over, hvor man tydelig ser et batterilokk som tar ca. halvparten av plassen ville jeg tro du har rett i at det er batterilokket de mener. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ut ifra bildet som er over, hvor man tydelig ser et batterilokk som tar ca. halvparten av plassen ville jeg tro du har rett i at det er batterilokket de mener. Ja, det var vel gjerne litt ufint av meg å klage på det siden det bare er et lokk, men jeg tenkte bare at det ble en anelse abstrakt å bare skrive lokk da. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg bør vel kanskje bekrefte at det er batterilokket det er snakk om ja. Skal få understreket dette i artikkelen straks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg