Gå til innhold

Dell Kundeservice


nicson

Anbefalte innlegg

"Vil gjerne dele min mening om Dell";

 

Jeg har lenge bestemt meg for kjøpe bærbar pc for ca rundt 18,000.-. og da vil man selvfølgelig ikke kjøpe "katta i sekken". 18,000.- er mye penger i seg selv, og da jeg surfet rundt på internett forelsket jeg meg litt i designet til Dell. Men når jeg browset rundt på nettet fant jeg ut at dell haddde mye negativ kritikk rundt seg når det gjaldt kundebehandling og levering.

Etter mye om og men bestemte jeg meg for en Dell bærbar laptop. Jeg forventet å få pcèn i løpet av 3 ukers tid.

For å gjøre alt rett gikk jeg fram slik;

 

(5/8-02)

1.Jeg ringte Dell og avtalte at jeg skulle ha Bærbar PC, fikk kontakt med en selger og skrev ned hans navn, nummer og tidspunktet jeg ringte på.

 

2.Jeg bestilte pcèn via internett, oppførte selgerens navn på kommentar feltet.

 

3.Jeg ringte selgeren opp etter besatillingen og fikk ordren bekreftet. Jeg betalte med "Visa" for å sørge for raskere behandling. (Sparer noen dager)

 

"Husk alltid å skrive ned tidspunkt og navn med de konsulentene du snakker med)

 

Min Dell Laptop kommer imorgen ;D

Jeg har ihvertfall hatt en god erfaring med Dell, og jeg anbefaler folk å ikke la seg skremme av noen få negative mennesker her på forumene som har hatt dårlig erfaring fra Dell.

 

Nicson

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...