Zappza Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hei!! Jeg prøvde akkurat og overklokke PCen til 2.5ghz, da startet den ikke. Fett nok tenkte jeg, av med strømmen i 3sek (har ASUS). Når jeg jeg startet på nytt igjen kom jeg til bootscreen og HDD lyset kom på, javel? koblet fra PCen og sletta CMOS, plugga i igjen HK, HDD, vifter og hele pakka starta opp, men jeg fikk ikke bilde på skjermen... PCen funka rett får jeg OCet. Specs: AMD64 3200+ @2.4 Corsair (billigmodell) 1536 ddr400 identiske ASUS K8N Leadtek 6600GT Endret 3. september 2005 av Zappza Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 NorthQ 400w + en jumpa Aopen 150w Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Er fixa nå, var bare koblinga mellom de to PSUene som hadde sklidd ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå