Gå til innhold

*FJERN*

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan den forbanna orddelingsfeilen i emnetittelen endres? Er det så jævlig vanskelig?

Er det nødvendig å bry seg om hver eneste jævla skrivefeil?

Du gjør faen ikke annet jo. Blir bare litt mye

Jeg bryr meg ikke ofte om skrivefeil. Om jeg hadde det, måtte jeg rette på ca. 90 % av alle innleggene som postes i SO4, f. eksempel. Det gjør jeg ikke, gjør jeg? Det som derimot provoserer meg, er inkompetente drittunger som lager overskrifter med skrivefeil, bare for å provosere. Ikke gjør de noe med det, selv om jeg først tar det opp med dem med en hyggelig tone.

That's all.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
REGLER:

(...)

- Du kan ikke drikke noe som helst form for brus

Så lenge farris er tillatt, er ikke den noe problem.

- Lettbrus er heller IKKE lov!!

Funker vel greit, det.

- Du kan ikke spise noe godteri

Som de forrige, burde det gå greit. Er ikke noe særlig avhengig av det uansett, så er ikke noe problem å kutte det helt ut.

- Hold deg unna BOLLER

Det verste her blir vel skolekantinen, der de har boller stort sett hver dag. Men jeg er sterk og skal stå i mot presset. :p

- Is, kan du heller ikke spise

Kom på at min søster har bursdag om under en måned (1. oktober), og da er det nok kaker og is. Men jeg får holde meg unna det. Få dem til å spare litt til den 3. oktober. ;)

- Farris er lov!

:)

- Kake er IKKE lov og spise

Se punktet om is.

- Informer om din status èn gang per uke, ellers blir du skrevet som avhopper.

Ehrm.. Joda, burde greie å huske det, selv om jeg har gullfiskhukommelse.

- Hvis du bryter deg vekk fra veddemålet, må du si ifra

Har ikke planer om å bryte det. ;p

- Du må greie dette i 1 måned før du er ferdig

Aye, aye.

- Have fun! :thumbup:

Får prøve på det.

Så oppsummeringen er at det burde gå uten kjempestore problemer, men daglige boller og av og til kake i kantinen + bursdag med kake/is kan være fristende.

Forresten, når jeg tenker meg om. I førsteinnlegget står det at 'runden' varer fra 3. september til 3. oktober. Men teknisk sett er det vel fra 3. september og ut 2. oktober? (Altså, at den slutter 02/10-05 klokken 23:59:59.)

Og, "forresten" nummer to. Støtter Bandidos-Pelle. Bort med orddelingsfeilen. /me vil ikke være medlem av klubb med orddelingsfeil.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Skrev litt om det i SO4 også, men here we go again.

Målsettingen til klubben og dens medlemmer er for meg noe difus. Er målet å bli "sunn" - og aldri mer spise kaker eller drikke brus? Skal "klubben" bli en livsstil? Eller er det, som noen av medlemmene tror/oppfører seg som - en slankeklubb?

I mange tilfeller ser det ut til at det OPPFATTES som en slankeklubb. Slanking kan ofte være viktig, og det er et bra initativ, som ser ut til å fungere. Men er virkelig målet med klubben å miste kiloer?

Det finnes mange mennesker rundtom med spiseforstyrrelser av forskjellig slag. I et "normalt" slankeopplegg i regi av vår kjære Fedon eller Grethe Roede, får ikke syke mennesker deltar, og de sendes videre til hjelp. I klubben her er det ingen kontroll. Jeg, som har vært temmelig åpen om min "sykdom"/"lidelse" "joinet" uten problemer. Ingen reaksjoner. Hvem vet, kanskje andre i klubben har en diagnostisert spiseforstyrrelse? I så tilfelle er klubben perfekt, det er oppbacking fra andre "sunne mennesker" å få. Akkurat som rundt bordet i Grethe Roede-lokalet. Og har man spiseproblemer, så vet jeg liksom ikke hvor lurt det er...

En tanke fra min side bare, jeg sier ikke at klubben skal legges ned, men jeg sier at den kan medføre uante konsekvenser for mennesker.

Lenke til kommentar

Har rapa navnet, fjerna banneren, og gjort om hele til et simpelt veddemål, eller no :p Orker ikke noe diskusjon nå, jeg trekker meg fra hele denne greia ;) Hele "klubben" ble misforstått, det SKULLE ALDRI være noe slankeklubb, det skuklle være et veddemål. Men siden dette ble veldig misforstått, så jeg jeg meg, dere andre kan godt videreføre konseptet mitt, jeg klarner topicen, og venter på at den blir slettet eller glemt ;)

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Har rapa navnet, fjerna banneren, og gjort om hele til et simpelt veddemål, eller no :p Orker ikke noe diskusjon nå, jeg trekker meg fra hele denne greia ;) Hele "klubben" ble misforstått, det SKULLE ALDRI være noe slankeklubb, det skuklle være et veddemål. Men siden dette ble veldig misforstått, så jeg jeg meg, dere andre kan godt videreføre konseptet mitt, jeg klarner topicen, og venter på at den blir slettet eller glemt ;)

Da stopper jeg den, så får du opprette en ny tråd med nye ark hvis du ønsker. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...