Gå til innhold

*FJERN*


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal oppdatere litt senere ikvald, skal se Payback med Mel Gibson, som jeg anbefaler flere til og se ;)

 

Hva vis jeg lager en heølt ny versjion av bli sunnere klubben senere, ikke noe junk food, ikke noe chips, ikke noe godteri, lett brus er lov, alle brus er ikek lov, kake er forbudt, etc. etc. Hva sier dere? Are you tough enough?? :p

Da sier vi at Lettbrus er lov?

Lenke til kommentar

Jeg syns at man skal få lov til å drikke lettbrus.:hm: Jeg har allerede mistet 11kilo etter at jeg gikk fra Cola til PepsiMax (siden mai). Og dessuten fjerner pepsimax godtesuget.

Helseekspertene sier at man kan med god samvittighet drikke lettbrus hvis det gjør det enklere å holde seg unna mere usunne ting.. Leste det på vg.no for en månde siden (vektklubb).

 

Jeg blir med hvis jeg får min dagelige dose med pepsi max... :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg trekker meg fra klubben, som anorektiker har jeg ingenting der å gjøre. Angående pepsi max, så var den med på at jeg mistet vekt. Ganske riktig bruker jeg pepsi max istedet for godteri (og pepsi max har 0,3 kcal per desiliter, noe mindre enn annet søtt..) og som "mavefyll". Så lightbrus kan fungere godt det, hvis det er ned i vekt man vil. Dog er vel egentlig ikke det målet med klubben. (?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...