fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vil også være med! Farven skal være rosa - hvis mulig. Har allerede skiftet ut Pepsi Maxen med farris! ikke brus sa MacGyver.. farris er brus Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Farris er vann med kullsyre. Altså, ikke brus. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 når jeg tenker brus da tenker jeg på kullsyre Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er ikke sukker i Farris, og sukkeret er da vitterlig grunnen til at brus er så usunt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nå ser jeg egentlig ikke problemet med lightbrus... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vil også være med! Farven skal være rosa - hvis mulig. Har allerede skiftet ut Pepsi Maxen med farris! ikke brus sa MacGyver.. farris er brus Nei, har selv drukket farris gjennom hele klubben, det er vann med kullsyre Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er ikke sukker i Farris, og sukkeret er da vitterlig grunnen til at brus er så usunt. Jupp, sukkeret og all syren som etser på tennene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvis sukkeret er grunnen, hvorfor får ikke klubbmedlemmer drikke lightbrus da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 javel.. da melder jeg meg ut.. klubben er ikke sunt nok for meg farris og lettbrus er lov? wtf? min mening bare.. skal nok klare meg alene uten klubben Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Bare de første 15 får farger, ketchez er nr.15. Ketchez jeg velger farge for deg, jeg sier...lilla. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 fox88, Farris er jo ikke noe usunt! Kullsyre er like ufarlig som vann. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bare de første 15 får farger, ketchez er nr.15. Ketchez jeg velger farge for deg, jeg sier...lilla. Endrer du min til grønn med det samme? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) javel.. da melder jeg meg ut.. klubben er ikke sunt nok for meg farris og lettbrus er lov? wtf? min mening bare.. skal nok klare meg alene uten klubben Er du stein? Det som i så fall måtte være skadelig i Farris eller lettbrus er e-stoffene, og e-stoffer får du i deg gjennom klær til og med. Ikke skyt deg selv i foten med uvitenhetshagla di, nå. Endret 3. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fanta boy, når har du planer om å oppføre meg der da? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Lightbrus inneholder ting som er like så usunt som annen sukkerdrikke (er kanskje mindre usunt, men fordet...). Det er en god nok årsak spør du meg... Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 for meg er farris usunt pga kullsyre på tenner!! ikke være kritisk dere! min mening ang kullsyre og tenner!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 for meg er farris usunt pga kullsyre på tenner!! ikke være kritisk dere! min mening ang kullsyre og tenner!! Jeg velger å ikke le. Selv om det frister meg noe enormt. *fnise stille* Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Jeg melder meg herved på . Så lenge jeg får Farrisen min, så klarer jeg meg fint. Sist gang jeg gjorde dette holdt jeg i 7 mnd ..håper å slå den rekorden nå Endret 3. september 2005 av Ligaya Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 haha.. ler med deg jeg tenker kanskje rart men tenner er en del av helse, og jeg vil bli sunnere enn det jeg er nu med min kjære tenner Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 haha.. ler med deg jeg tenker kanskje rart men tenner er en del av helse, og jeg vil bli sunnere enn det jeg er nu med min kjære tenner Kullsyre er ikke farlig for tennene. Derfor fniser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg