LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ølvom > ikke drikke øl. Any day! Øl er mana fra himmelen. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Skal oppdatere litt senere ikvald, skal se Payback med Mel Gibson, som jeg anbefaler flere til og se Hva vis jeg lager en heølt ny versjion av bli sunnere klubben senere, ikke noe junk food, ikke noe chips, ikke noe godteri, lett brus er lov, alle brus er ikek lov, kake er forbudt, etc. etc. Hva sier dere? Are you tough enough?? Endret 3. september 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 junk food funker fint å ta bort, og jeg drikker ikke alkohol uansett Lenke til kommentar
r Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Alkohol bør jo være lov. Man må jo få ha det litt gøy(ere)? Skal man liksom drikke ren sprit for å unngå sukker osv? Jeg skjønner selvfølgelig det med rusbrus, det er jo veldig søt brus. Men øl? Er jo ikke sunt, men jeg trodde dette bare gikk på snop/brus osv, jeg Er det noe du legger på deg av, så er det faen meg øl Det er sant, og jeg drikker sjelden øl. Holder meg til cider, selv om jeg tviler på at det er sunnere. Syns likevel det er kjipt å kutte ut alkohol, alkohol er jo ikke snop/brus (det som klubben egentlig gikk ut på), og det burde vært valgfritt. Hvis man bestemmer seg for å ikke drikke øl, drikker man ikke øl. Vil man drikke øl, go ahead (og ta konsekvensene). Har denne klubben blitt AA? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 eg melder meg på avhopper liste Lenke til kommentar
r Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Skal oppdatere litt senere ikvald, skal se Payback med Mel Gibson, som jeg anbefaler flere til og se Hva vis jeg lager en heølt ny versjion av bli sunnere klubben senere, ikke noe junk food, ikke noe chips, ikke noe godteri, lett brus er lov, alle brus er ikek lov, kake er forbudt, etc. etc. Hva sier dere? Are you tough enough?? Alt det der høres bra ut. Spesielt at lettbrus er lov, da får jeg nemlig mesket meg med det på LAN Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Oida tøff klubb. Eg joiner ! Se ka som e sterkest; min kjærlighet til cola eller viljestyrken Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Er jeg forsein? Jeg ville jo være med... Trodde man kunne melde seg på hele dagen. Plutselig er tidsfrisen kl. 16... Kan jeg få være med? Vær så sniiiill! Endret 3. september 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Neinei, vi begynnte 16.00, du kan joine i hele dag frem til 00.00 Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg joiner. Vil ha rød farge. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Neinei, vi begynnte 16.00, du kan joine i hele dag frem til 00.00 Javell, da joiner jeg da. (Det var bildet som gjorde utslag!) Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vil ha grønn. What? må vi ha en farge? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vil ha grønn. What? må vi ha en farge? De første 15 (oss kule) kan få farge. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvorfor har jeg ikke fått farge? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg melder meg på! Kan jeg og få farge mòn tro? Isåfall vil jeg ha blå. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dammit! I'm..ehh..uncool Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vil også være med! Farven skal være rosa - hvis mulig. Har allerede skiftet ut Pepsi Maxen med farris! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 INGEN andre enn meg skal ha grønn Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ves...ld/2830038.html http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_rogaland/4242695.html Egentlig burde da juice og sukker i kaffe/te være regelstridig og da. Eller er det allerede det? Fattern sa foresten i dag morrest at sånn nektar-drikke inneholder mer sukker enn cola. Så nektar burde være på lista. Fanta Boy, må du få meg på lista, det handler om psyke.. Du burde btw få noen til å lagen en liten plakat av reglene, i ps f.eks. Fint å ha over senga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg