Gå til innhold

*FJERN*


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal oppdatere litt senere ikvald, skal se Payback med Mel Gibson, som jeg anbefaler flere til og se ;)

 

Hva vis jeg lager en heølt ny versjion av bli sunnere klubben senere, ikke noe junk food, ikke noe chips, ikke noe godteri, lett brus er lov, alle brus er ikek lov, kake er forbudt, etc. etc. Hva sier dere? Are you tough enough?? :p

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Alkohol bør jo være lov. Man må jo få ha det litt gøy(ere)? Skal man liksom drikke ren sprit for å unngå sukker osv? Jeg skjønner selvfølgelig det med rusbrus, det er jo veldig søt brus. Men øl? Er jo ikke sunt, men jeg trodde dette bare gikk på snop/brus osv, jeg :p

Er det noe du legger på deg av, så er det faen meg øl :p

Det er sant, og jeg drikker sjelden øl. Holder meg til cider, selv om jeg tviler på at det er sunnere. Syns likevel det er kjipt å kutte ut alkohol, alkohol er jo ikke snop/brus (det som klubben egentlig gikk ut på), og det burde vært valgfritt. Hvis man bestemmer seg for å ikke drikke øl, drikker man ikke øl. Vil man drikke øl, go ahead (og ta konsekvensene). Har denne klubben blitt AA?

Lenke til kommentar
Skal oppdatere litt senere ikvald, skal se Payback med Mel Gibson, som jeg anbefaler flere til og se ;)

 

Hva vis jeg lager en heølt ny versjion av bli sunnere klubben senere, ikke noe junk food, ikke noe chips, ikke noe godteri, lett brus er lov, alle brus er ikek lov, kake er forbudt, etc. etc. Hva sier dere? Are you tough enough?? :p

Alt det der høres bra ut. Spesielt at lettbrus er lov, da får jeg nemlig mesket meg med det på LAN :D

Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ves...ld/2830038.html

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_rogaland/4242695.html

Egentlig burde da juice og sukker i kaffe/te være regelstridig og da. Eller er det allerede det?

Fattern sa foresten i dag morrest at sånn nektar-drikke inneholder mer sukker enn cola. Så nektar burde være på lista.

 

Fanta Boy, må du få meg på lista, det handler om psyke.. Du burde btw få noen til å lagen en liten plakat av reglene, i ps f.eks. Fint å ha over senga...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...