Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 For en stund tilbake i Volume 1. drømte jeg at jeg drakk cola, også sa jeg : OI SHIT! kan ikke drikke cola jeg da. også kasta jeg fra meg colaen og våkna :!: Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 for en drøm du hadde :!: Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 No har eg nett vert på butikken, Colaen blei bytta ut med vatn og snopet blei bytta ut med knaske gullerøtter Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Veit :!: Hadde samme drøm om Pepsi Max, men jeg spytta den ut :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 spytta ut jeg også våkna opp og trudde med en gang at jeg hadde ryki, helt til jeg forsto at det var en drøm :!: Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 dere er.. ehm... syke!! SYKE!! får se om jeg drømmer også om det snart? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Vurderer å bli med, men skal til sverige imorra og det blir fort litt godis da... Også lurer jeg på om rusbrus er lov? For hvis det ikke er det kan jeg glemme å feste på en måned og det går ikke... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Rusbrus bør ikke være lov, øl bør ikke være lov, fet mat bør ikke være lov, trening 2-5 ganger i uka bør være påbudt. osv osv osv Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Godt poeng.. Men hvis øl og rusbrus ikke skulle vært lov. Skulle sprit vært lov da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Godt poeng.. Men hvis øl og rusbrus ikke skulle vært lov. Skulle sprit vært lov da? Nei, det er ikke akkurat sunt for deg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg foreslo liksom det tidligere her, men ser noen det? NEEIDA. Lenke til kommentar
r Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Alkohol bør jo være lov. Man må jo få ha det litt gøy(ere)? Skal man liksom drikke ren sprit for å unngå sukker osv? Jeg skjønner selvfølgelig det med rusbrus, det er jo veldig søt brus. Men øl? Er jo ikke sunt, men jeg trodde dette bare gikk på snop/brus osv, jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Poenget mitt er at det heter "bli sunnere klubben" og ikke "ikke spis sukker"-klubben. Da bør også f.eks alkohol og tobakk være ulovlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Poenget mitt er at det heter "bli sunnere klubben" og ikke "ikke spis sukker"-klubben. Da bør også f.eks alkohol og tobakk være ulovlig. Ikke all tobakk vel? Det er jo hykleri.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Rusbrus bør ikke være lov, øl bør ikke være lov, fet mat bør ikke være lov, trening 2-5 ganger i uka bør være påbudt. osv osv osv Alle gode poeng, men da ville vi ikke hatt NOEN medlemmer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Rusbrus bør ikke være lov, øl bør ikke være lov, fet mat bør ikke være lov, trening 2-5 ganger i uka bør være påbudt. osv osv osv Alle gode poeng, men da ville vi ikke hatt NOEN medlemmer Psst, enda flere vis vi fikk drikke lettbrus Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Alkohol bør jo være lov. Man må jo få ha det litt gøy(ere)? Skal man liksom drikke ren sprit for å unngå sukker osv? Jeg skjønner selvfølgelig det med rusbrus, det er jo veldig søt brus. Men øl? Er jo ikke sunt, men jeg trodde dette bare gikk på snop/brus osv, jeg Er det noe du legger på deg av, så er det faen meg øl Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Alkohol bør jo være lov. Man må jo få ha det litt gøy(ere)? Skal man liksom drikke ren sprit for å unngå sukker osv? Jeg skjønner selvfølgelig det med rusbrus, det er jo veldig søt brus. Men øl? Er jo ikke sunt, men jeg trodde dette bare gikk på snop/brus osv, jeg Å drikke øl er jo som å drikke formfett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg