Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 - Is, kan du heller ikke spise- Kake er lov og spise Kan noen forklare den fantastiske logikken bak det der? (tror forresten man fremdeles bruker infinitivsmerket) Og en ting til: Jeg krever at lett-brus skal være lov da det ikke inneholder noe form for sukker. Fenylalanin og aspartam har ingenting med denne klubben å gjøre. Jeg har forresten blitt meget sunnere: Har sluttet å snuse. Over helgen skal jeg til Sverige å shoppe treningsmat. Her skal det pumpes! Hvis du greier og motstå "TOBAKK" skiltetene. Fint at det bare er brus og godteri, da pumper vi mer kaffe. Lett brus burde være lov!(noe for smerten) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 non-sugar? tull!! for sukker kan man finne overalt! og jeg mener mat nesten alle mat innholder sukker.. sånt er Norge Du skjønnner hva jeg mener. Spiser ikke noen "søtsaker". Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 - Is, kan du heller ikke spise- Kake er lov og spise Kan noen forklare den fantastiske logikken bak det der? (tror forresten man fremdeles bruker infinitivsmerket) Og en ting til: Jeg krever at lett-brus skal være lov da det ikke inneholder noe form for sukker. Fenylalanin og aspartam har ingenting med denne klubben å gjøre. Jeg har forresten blitt meget sunnere: Har sluttet å snuse. Over helgen skal jeg til Sverige å shoppe treningsmat. Her skal det pumpes! Sorry, Lett-brus er fortsatt brus Logikken bak kake og is, vel, det vet jeg ikke Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Sorry, Lett-brus er fortsatt brus Logikken bak kake og is, vel, det vet jeg ikke Da bør du revurdere hele klubbene, reglene er rett og slett latterlige. OMg, IKKE spis Boller! EVIL!11oneoen Men, sjokoladekake = NICENESs/treningsmat! Saft = OK2k Lett-brus med 0,x kcal = EVIL as Hitler Og du nevner heller ingenting om fett, er det bare hvitt sukker som er usunt? Endret 2. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg hadde heller spist en bolle, enn et kakestykke. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Sorry, Lett-brus er fortsatt brus Logikken bak kake og is, vel, det vet jeg ikke Da bør du revurdere hele klubbene, reglene er rett og slett latterlige. OMg, IKKE spis Boller! EVIL!11oneoen Men, sjokoladekake = NICENESs/treningsmat! Saft = OK2k Lett-brus med 0,x kcal = EVIL as Hitler Og du nevner heller ingenting om fett, er det bare hvitt sukker som er usunt? Får vel endre litt på reglene da Lenke til kommentar
r Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Fanta boy jeg skrev over ,kan du fikse sånn jeg får samme skrift som deg og kommer i 2 plass i listen hehe Nei, orange er bare for meg Og jeg tar lista i rekkefølgen til de som joiner! De første 15 får farger! Jeg vil ha farge! Men alle de fine fargene er opptatt...! Kan jeg få en (ekkel) grønnfarge? Hadde foretrukket blå eller rød. Argh. Edit: Jeg la nettopp merke til at det var to rosa. Kan jeg få være blå, da? *snufs* Klokken er over midnatt, og det er 3. september. Jeg hadde 3 Café-Cookies igjen, og de gikk nettopp i søppelbøtten. Jaja. Hurra for fremskritt! Endret 2. september 2005 av r Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg tenker på å drite i skruf.. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 vel, da joiner jeg.. antar eple most er lov? da klarer jeg meg lenge blå farge plz? Hvordan er policien på blandevann forresten? skal ut å morgen så det kan kansje by på problem?? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg fikk bare farge i hall of fame :\ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 *snufs* Klokken er over midnatt, og det er 3. september. Jeg hadde 3 Café-Cookies igjen, og de gikk nettopp i søppelbøtten. Jaja. Hurra for fremskritt! En ting er å leve sunt, men å kaste mat!??! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg meldte meg inn før Ketchez og har ennå ikke blitt "registrert". Vil ha farge jeg òg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Forslag til regel: * All form for alkohol er neinei. Blir nok litt vanskeligere nå enn vanligvis trur jeg. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Jeg meldte meg inn før Ketchez og har ennå ikke blitt "registrert". Vil ha farge jeg òg. Fikses, men hvilken farge vil du ha?? Alle sammen WE'RE ON GOOGLE Endret 3. september 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det var hardt og stå over morgen halv litern i dag.. *Ta paracet og vann* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Alle sammen WE'RE ON GOOGLE Iiiiiik! Im famous! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Alle sammen WE'RE ON GOOGLE Iiiiiik! Im famous! Nå må vi få hemmlig nummber Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jepp, legg meg til på lista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg