fox Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 i am in.. lilla farge på meg ære for carson.. hehe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Fanta boy jeg skrev over ,kan du fikse sånn jeg får samme skrift som deg og kommer i 2 plass i listen hehe Nei, orange er bare for meg Og jeg tar lista i rekkefølgen til de som joiner! De første 15 får farger! Woohoo, jeg fikk farger Spør igjen, gjelder dette bare ting du kan legge på deg av? Endret 2. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Fanta boy jeg skrev over ,kan du fikse sånn jeg får samme skrift som deg og kommer i 2 plass i listen hehe Nei, orange er bare for meg Og jeg tar lista i rekkefølgen til de som joiner! De første 15 får farger! Jeg synes jeg fortjener orange fordi jeg har vært så flink men nei vel Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Fanta boy jeg skrev over ,kan du fikse sånn jeg får samme skrift som deg og kommer i 2 plass i listen hehe Nei, orange er bare for meg Og jeg tar lista i rekkefølgen til de som joiner! De første 15 får farger! Woohoo, jeg fikk farger Spør igjen, gjelder dette bare ting du kan legge på deg av? Hæ? Plz XPla1n Sum Mre Plz? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 har du glemt meg? jeg er med, og lilla farge på meg.. takk! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Får dei første 15 farge ? Kan ikkje eg få vera Rosa ? Edit: Eller er det eg som tuller meg no ? Endret 2. september 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Øy. Du glemte rød skrift på meg i medlemms lista. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Øy. Du glemte rød skrift på meg i medlemms lista. Nei, det gjorde jeg ikke, siden du aldri sa at du skulle ha rød, me jeg har satt rød og Fox, du er der, med lillaskrift og alt. Jeg følger med på en Segal film på TVNorge, så hvis jeg ikke oppdaterer på en halvtime eller mer, så vet du det Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er med! Jeg kommer sikkert ikke til å holde meg lenge... men skal prøve :-) Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 neste måned- ny regel; forbudt å spise ferdigkjøpt pizza eks grandis interessant for oss datanørder? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Dere som er på medlemms lista, finn en fin farge til navnet deres Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Dere som er på medlemms lista, finn en fin farge til navnet deres Bare gi meg noe Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kan jeg få blå farge istedenfor rød? I medlem og hall of fame listen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg vil også ha farge... Grønn eller rosa! Endret 2. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) MacGyver kan du tenke på det? neste måned non-ferdigkjøpt pizza? Endret 2. september 2005 av fox88 Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg vil gjerne bli grå... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er med jeg! Har ikke rørt sukker siden 17. august, som oppvarming. ^^ Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 non-sugar? tull!! for sukker kan man finne overalt! og jeg mener mat nesten alle mat innholder sukker.. sånt er Norge Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 non-sugar? tull!! for sukker kan man finne overalt! og jeg mener mat nesten alle mat innholder sukker.. sånt er Norge Det er sant, og det vet jeg. Derfor er det BARE brus og godis vi skal holde oss unna Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 - Is, kan du heller ikke spise - Kake er lov og spise Kan noen forklare den fantastiske logikken bak det der? (tror forresten man fremdeles bruker infinitivsmerket) Og en ting til: Jeg krever at lett-brus skal være lov da det ikke inneholder noe form for sukker. Fenylalanin og aspartam har ingenting med denne klubben å gjøre. Jeg har forresten blitt meget sunnere: Har sluttet å snuse. Over helgen skal jeg til Sverige å shoppe treningsmat. Her skal det pumpes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg