Kriwin Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Altså når jeg mener at PSU`en står på så mener jeg at På knappen på PSU`en er på ikke at den er i gang.. Så Skal jeg også Skru av Knappen? Kristian Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Altså når jeg mener at PSU`en står på så mener jeg at På knappen på PSU`en er på ikke at den er i gang.. Så Skal jeg også Skru av Knappen? Kristian Jeg pleier alltid å ta ut strømkontakten og slå av strømmen på psu før jeg fikler inni der Kristian Det er greit med litt forsiktighet, er det ikke? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 På ATX så er det jo spenning på hovedkortet selv om PCen ikkje er på. Du bør absolutt trekke ut strømkabelen før du begynner å fikle for mye inni PCen. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Har nettopp prøvd å resette bios, men maskina rapporterer at jeg nå har en 3.8 @ 2.8 CPU, og ellers i oppstartsbildet fikk jeg beskjed om å resette CPU i CMOS, men jeg kan ikke finne dette oppsettet i bios Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Prøv å resett BIOS (vha jumper på HK) før du gjør noe mer. I mange tilfeller kan det løse problemet. Må bare få takke deg for rådet, som faktisk fungerte etter å ha satt CPUen til rett klokk i bios, nå fungerer maskina som den skal og har samme ytelsen som før ifølge testprogrammene, samt at maskina ikke slår seg av når jeg spiller over tid, virkelig godt det finnes folk som deg der ute, nok en gang tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå