IC7STORM Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Topien sier sitt.. Jeg trenger drivere til: BT-modul Lydkort "Masselagringskontroller" nettverkskort modem skjermkort Takker for alle bidrag. EDIT: Har vært på HP's sider, men fant ikke.. Endret 2. september 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva med å titte på sidene til HP? De pleier som regel å være der. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg tror jeg fant det. Det het ikke drivere, men Help & Support center Teit spør du meg.. EDIT: Nope, var ikke det.... Endret 2. september 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Faen.. *Dobbelpost* Endret 2. september 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva heter ikke drivere? Finnes forresten edit kapp. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hva heter ikke drivere? Finnes forresten edit kapp. Går ikke an å google etter det heller! Finner ikke noe på sia deres, er mulig jeg er blind, men tviler på det. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hp.no? Er noe som heter support og drivere der. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product...o&lang=no&cc=no Forresten. Fikk du ikke en cd med drivere når du kjøpte pcen? Det følger med. Dårlig side gitt. Der var det ikke mye drivere. Endret 2. september 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hp.no? Er noe som heter support og drivere der. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product...#9001;=no&cc=no Forresten. Fikk du ikke en cd med drivere når du kjøpte pcen? Det følger med. Har leita der. Eneste jeg finner er Service-Pakker som fikser IR-problemer.. EDIT: Men for all del, jeg laster dem ned, og installerer dem. Endret 2. september 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja, jeg fant ut det nå. Det var rart syns jeg. Ganske dårlig av HP. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Ja, jeg fant ut det nå. Det var rart syns jeg. Ganske dårlig av HP. Jepp.. Og det verste er at det ikke er min maskin... Jeg fikk en XP-cd og sa at jeg skulle "rense opp",så jeg formaterte.. Har jeg tråkka med syvmilsstøvler i salaten nå? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hmm du kan jo prøve dv1000forums.com der har de greie på alt som har med DV maskinene. Kanskje du finner noen linker der. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hmm du kan jo prøve dv1000forums.com der har de greie på alt som har med DV maskinene. Kanskje du finner noen linker der. Joa. Men det må da for faen være mulig for en person som ikke har alle mulige skills, å laste ned drivere! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sjekk ut forumet du. Sånne forum pleier vanligvis å linke til de forskjellige driverene. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du finner nok det du leter etter HER! Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Du finner nok det du leter etter HER! *Legger meg flat* Hehe, hvordan fant du det? Mange takk! Nå får vi se om driverne funker! Hehehe.. TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå