Aisutora Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har to valideringsfeil som jeg ikke vet hvordan jeg skal løse: Valideringsresultat Noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva er <nobr> for noe? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Vet ikke helt hva den gjør. men det fulgte med et javascript jeg bruker på noen bilder (som for øyeblikket ikke virker heller). Det stod bare at jeg ikke måtte fjerne det. Ergo jeg har ikke rørt det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Fjern <nobr> så har du iallefall valid kode, selv om det ikke hjelper så mye. Eller, du kan jo sette inn ett sånt sweeet bilde om at siden din validerer da. Endret 2. september 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 NOBR http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/html/strict.dtd <- fin DTD Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 OT: Fin side... La merke til forumet, Turn Kåsen? Bor på Bryne som grenser til Kåsen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå