karpov Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei. Jeg har drevet med elektronisk musikk i snart to år og har en del spørsmål til dere lyttere: Hva er det første dere tenker på når dere hører dette? Høres det godt at det er en amatørproduksjon? Finnes det potensiale i denne musikken. M.a.o er det noe å "satse" på? Svar helt ærlig og ikke vær redde for å "slakte" meg! Musikken finner dere på denne siden: www.rost-music.tk (prøv å hold denne tråden on-topic) Takk! Lenke til kommentar
karpov Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 hmm! Ingen som tørr/gidder å svare? Jeg forventer ikke lange svar eller no. Bare si hva dere tenker og føler når dere hører musikken så blir jeg kjempeglad! KOMIGJENDA! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg trykker ikke på tracker-linker. Post den egentlige adressen, og jeg kan gå innom og høre... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg synes det var litt i overkant rolig og uinteressant. Etter 1 min glemte jeg at musikken stod på. Lenke til kommentar
karpov Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 her er linken anth! www.rost-music.tk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg trykker ikke på tracker-linker. Post den egentlige adressen, og jeg kan gå innom og høre... http://www.brettshaping.com/dam/ Lenke til kommentar
karpov Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg trykker ikke på tracker-linker. Post den egentlige adressen, og jeg kan gå innom og høre... http://www.brettshaping.com/dam/ Sorry! Missforsto litt der. Er ikke så dreven på dataspråk:) Takk for tilbakemeldinger alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå