Gå til innhold

headset på w800. Dårlig?

elvis!

Anbefalte innlegg

har kjøpt, og er fornøyd med min se w800!

Men; hodetelefonene som skulle være så bra er jeg ikke fornøyd med.. De detter ut av ørene, og den tjukke kabelen som skal ligge bak i nakken detter ofte til siden, og hvis jeg da snur hodet ramler de ut av ørene...

Noen md tilsvarende problemer? :cry:

heldigvis kan man kople til andre høytalere til den, men da får jeg så lange ledninger... fins det høretlf til salgs med korte ledninger??

:w00t: takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe! Samme skjer her! Den teite "nakkegreia" faller hele tiden ned til siden... Men proppene sitter i og for seg godt. Ulempen er jo at de sitter så godt at jeg ikke hører min egen stemme når jeg snakker, de er som hørselvern...

Har erstattet det med andre hodesett. De har kort ledning. Men de tilhører egentlig en gammel minidisc-spiller som også hadde sånn fjernkontrollsak med minijack-plugg. Så du får nok tak i det!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Koss The Plugg på Datakjeden.no

De funker veeeldig bra. De er sånn myk skumgummi som man må klemmesammen før man dytter dem i øret, sitter som støpt, bruker dem når jeg sykler og jogger, og de detter ikke ut :)

JEG synes faktisk lyden er helt konge i dem... men det er vel begrenset hva man får til 200,- :roll:

Lenke til kommentar
De detter ut av ørene, og den tjukke kabelen som skal ligge bak i nakken detter ofte til siden, og hvis jeg da snur hodet ramler de ut av ørene...

Du MÅ bruke den lille klemmen for å få "bøylen" til å ligge.

Da får du jevnt strekk på ledningen og den dingler ikke løs.

Jeg trener intensiv vekttrening uten problemer når jeg fester den skikkelig,men jeg hadde samme probelmene som deg i starten og det var ganske irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...