Lindsay Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Kan noen gi meg eksempler på disse spesifikkasjonene da jeg hadde tenkt å bruke disse til å se på DVD. Prisen bør vel ikke oveskride 10 000 Kr Håper det er noen som finner bryet med dette. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Tja, hvis du vil gå for rene PC-høyttalere, og er villig til å bruke en del penger, er jo Klipsch ProMedia 5.1 og digital dekoder tingen (ca. 5000 i USA). Lydkort vet ikke jeg noe særlig om, men jeg ville ikke gått for mindre enn SB Audigy Player, eller helst Platinum. Når det gjelder skjermkort har jo ATI alltid vært sterke på 2D og DVD avspilling, men det spørs om ikke GeForce4 TI begynner å nærme seg. Ellers bør du lese flest mulig tester, det gir ofte direkte sammenligningsgrunnlag. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 skjermkort er det bare en lerandør som kan det med 2d og DVD. Matrox, du får knall kvalitet på ett gammelt Matrox G4xx eller nåkka sånt. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Til 10.000 bør du absolutt gå for Klipsch Promedia 5.1. ATI kort som ligger såvidt foran GF4TI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå