Falcon1975 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei alle sammen! Jeg har nå fått Ipod..og leker meg litt med Itunes.. har nå kommet ett problem jeg ikke helt skjønner meg på... Jeg har med stort hell "hivd" inn mapper med album som har kommet pent og pyntlig opp i Itunes.. no problemo at all... Men nå når jeg skal legge inn Rolling Stones så kommer den ikke opp på Genre / Artist / Album.. kun nedenfor.. skulle ha lagt ut screenshot hvis jeg viste hvordan Så når jeg oppdaterer Ipoden så kommer det ingen sanger med Rolling S. med.. Noen som vet hvorfor.. -F- Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 kan svare på hvordan du tar screen shot: trykk PRint Scren (Prt Sc) når det du skal ha bilde av er på skjermen -> gå inn i paint -> velg lim inn -> å så lagrer du bilde... Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Fant sangene nå..men under alle sanger.. går det ann å fikse på det så jeg finner det under artister... Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Fant sangene nå..men under alle sanger.. går det ann å fikse på det så jeg finner det under artister... 1. Under kolonnen name skal du ha navnet på sangen. 2. Under kolonnen artist skal du ha navnet på artisten/gruppa. 3. Under kolonnen album skal du ha navnet på det CD'en heter. 4. Under kolonnen genre skal du velge hvilken sjanger sangen/CD'en passer i. Endret 2. september 2005 av Dr.Pepper Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du kan få iTunes på norsk også (hvis du liker det selvsagt) http://www.apple.com/no/itunes/download/ Hmm, ser at de har en feilmelding på siden, kanskje iTunes 5.0 kommer snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå