Gå til innhold

PoP: Warrior Within - Klin umulig?!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på kanten til å bli forbanna her.

Jeg har kjøpt dette spillet, og installerte det i dag.

Jeg har ikke prøvd Sands of Time, så jeg hadde ikke så store forventninger til dette spillet, annet enn at omtrent hver eneste person som har anmeldt spillet har gitt det en nær-ved toppkarakter.

SÅ jeg starter nå opp spillet. En imponerende intro-sekvens møter meg på starten, så skal jeg ta løs på slossinga. Enkle saker som tar kort tid og ikke er det minste vanskelig.

Så kommer jeg til første boss. Fin-fint! Nå får jeg en større challenge!

Men det er jo klin umulig å få drept hu forbanna kjerringa!

Jeg spiller på Easy, så det skulle jo være såre enkelt, men selv etter.. Ja, jeg vet ikke, tusen forsøk, så klarer jeg det ikke!

Jeg klarer jo ikke å få skada hu 50% en gang!

Det er knapt med plass å slosse på, blokkeringa funker like bra som om man skulle hoppe gjennom et vindu naken, med en tannpirker i hånda for beskyttelse, og en milliard komboer som det ikke engang går an å bruke

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan ta henne?

Jeg orker ikke å prøve èn eneste gang til nå, om jeg ikke finner ut noen effektiv måte å ta henne på.

Vær så snill, hjelp meg! :cry:

EDIT: "et milliard komboer"? Nei, EN milliard komboer! :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du skal bruke slenge deg over henne og slå henne i ryggen... husker jeg hadde problemer med det der jeg også... husker ikke vilken combo man brukte, men det er en enkel en. du finner det sikkert.. prøv PoP: Warrior within combos på google. du kan også prøve å finne noen walktroughs

Lenke til kommentar

MeTa][iC: Skjønner hva du mener, har hatt samme problemet selv. Vanskelighetsgraden i dette spillet er litt for høy for meg, det fant jeg fort ut. Slet med den bossen selv, men det ordnet seg til slutt. Det verste er at det kommer flere bosser som er MYE vanskeligere enn det der. Endte med at jeg la hele spillet på hylla etter ca 10 timer spilling.

Lenke til kommentar
MeTa][iC: Skjønner hva du mener, har hatt samme problemet selv. Vanskelighetsgraden i dette spillet er litt for høy for meg, det fant jeg fort ut. Slet med den bossen selv, men det ordnet seg til slutt. Det verste er at det kommer flere bosser som er MYE vanskeligere enn det der. Endte med at jeg la hele spillet på hylla etter ca 10 timer spilling.

Hadde det vært sånn at man spawnet på bossen når man døde, så hadde det vært greit, men man gjør jo ikke det!

Når jeg blir drept av den første bossen, loader jeg langt tilbake nedi skipet!

Det er det som er mest frustrerende, at hver gang jeg dør må jeg begynne langt tilbake! :hrm:

Lenke til kommentar

Hehe, jeg sleit og en liten stund der. Trikset er å blokke for å så hoppe over og stikke i ryggen. Ikke gi opp, du får en liten pause etter du har slått henne. Men, tro meg - det blir MYE vanskeligere etterhvert. *humre*

Gikk gjennom spillet i førstegangstjenesten. Varighet: 3-4mnd, slettes ikke verst!

Lenke til kommentar

faktisk så slet jeg veldig på den bossen selv!! men klarte det med den hoppe over dama stabben så trekke seg tilbake å forsvar dermed tar du angrep igjen !

jeg kom ikke lenger en eh husker ikke helt men, det var en sån vann druller som.. vet ikke hva jeg skal gjøre. men jeg har gitt opp for lengst! :p hehe!

Lenke til kommentar

MeTa][iC: Spiller du PC- eller konsollversjonen? Disse spillene er skapt for konsoll først og fremst. Jeg spilte Sands of Time i sommer, først på PC. Det var utrolig vanskelig og knotete å styre med mus/tastatur, men det ble straks mye enklere å forholde seg til kontrollene når jeg gikk over til PS2-versjonen. Men en gamepad er kanskje ikke dumt, med mindre du allerede bruker det?

Lenke til kommentar

He he bare vent til du kommer utover i spillet og da skal jeg love deg at mere chalange vil møte deg. Husker jeg slo i tastaturet slik at tastene føyk. :p Men uansett til saken: Du må bruke god tid til å mestre de forskjellige komboene, og ta deg god tid under kampene mot bossene. Ikke bare fyr med slag, men hopp rund og prøv alltid å komme bak ryggen på bossene. Der er de forsvarsløse så bare fyr på med dine sverdet.:)

Lenke til kommentar
[iC' date=05/09/2005 : 13:34] jeg spiller PC, bare PC. Har ingen konsoller (vel, en PS1 da).

Må vel skaffe meg en gamepad for dette spillet da.

Spørsmålet er nå bare om jeg gidder å investere enda mer penger i et spill som så langt bare har ført til frustrasjon... :hmm:

kan få låne den kontrolleren som fulgte med PoP: sands of time(eller noe sånt) av meg hvis du har lyst..

denn er veldig lik PS2 kontrolleren.. Bare litt mer plastic fantasticfølelese :!:

Lenke til kommentar

Mener å huske at dama hele tiden går bort til ei som henge på kanten. Etter hvert angrep så rygg unna til hun snur og skal sparke 'offeret' ned fra kanten, da kommer du inn fra ryggen og kan lage litt ugang. Hun legger ganske tydelig opp til angrep selv så du rekke å hoppe bakover/slå hjul til siden. Det er forresten et våpen til i kassa til venstre for trappa inne på plattformen som kan bidra til litt komboskade.

Jeg har ca null tålmodighet på sånt og gav nærmest opp før jeg ble litt taktisk og ikke fløy på som en berserk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...