Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Chello extreme? erfaringer

Anbefalte innlegg

Hei Jeg skal flytte ut av min blokk i oslo og mister da min NYDELIGE bredbåndsfabrikken linje 10000@10000 til kr 321...ja det suger.

Men jeg har kjøpt meg et hus som er under oppbygging i skedsmo på Brånåsen.

Alt jeg garantert vet er at jeg får kabeltv fra chello\upc og får da muligheten til og få 26000\1500 linja deres.

Leser igjennom en del tråder i dette forumet og finner ut at mange er veldig misfornøyd med upc og i den sammenheng lurer jeg på hvilken erfaringer og hastigheter dere har med chello extreme. Er det i det hele tatt noen som får over 20 mbit på denne linja?? det er også snakk om at chello har dårlig ping? stemmer virkelig dette?? jeg er en aktiv battlefield 2 gamer så dette er viktig(ligger foresten rundt 10ms på de fleste nordiske servere i dag).

En siste ting er dette med at de setter ned hastigheten mot psp nettverk?? gjelder dette dc++ også?

Det er også mye snakk om at chello har flere typer modemer hvem er det beste og nyeste typen??

Har noen testet og satt opp en ftp server på dette nettet...går det..er noen blitt tatt for dette eller er det bare skremme prat fra chello

joppe

Endret av jopppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...