atco Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Da har jeg etter lange vurderinger (Internett er så totalt uvurderlig for sånt ;-.) ), bestemt meg for kamera: Jeg ville ha noe som var kompakt, og tar gode nok bilder (hjemmebruk) til at jeg regner med å være fornøyd i noen år :wink:, samt lett å bruke (for kona/ungene) men med manuelle muligheter. Etter å ha lest masse reviews og lastet ned masse bilder, primært tatt av brukere, så falt valget på Canon Powershot S40......:smile: Bestilt i går fra Itbutikken (ANBEFALES PÅ DET VARMESTE, fra jeg bestilte til varen var sendt tok det 1 time !!!), med frakt kommer det på ca 8400.- dvs. jeg sparer ca 1600.-, mot butikk i Norge. Kameraet kommer i morgen, gleder meg som en unge Lenke til kommentar
tvika Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Ett spm... Du har enda ikke mottatt det og ikke prøvd det? Hvordan kan du da anbefale det på det varmeste? Bare en tanke :smile: ___ TV Lenke til kommentar
telifia Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Han mente sikkert It-Butikken... :smile: -Telifia Lenke til kommentar
atco Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Helt korrekt, jeg mente Itbutikken.....:wink: Håper selsagt å kunne anbefale kameraet også, men det får jeg komme tilbake til.....men etter å ha holdt/lekt litt med kameraet i en butikk i går (de hadde akkurat fått det inn) så tror jeg ikke jeg kommer til å angre. Det var "bærre lækkert" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå