Jarbra Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Heisann I windows trenger jeg ikke lenger dobbelklikke på mapper. Den åpner bare jeg trykker èn gang. Hvordan får jeg dette tilbake til normalt? På forhånd takk. Jarbra Ops, fant ut hva som var feilen nå. Typisk at man finner svaret rett etter at man har laget en tråd. Endret 2. september 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Skriver du inn svaret så andre med lignende problemer kan søke seg til denne posten og finne svar? Takk Buffaloboy Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Siden Jarbar ikke sier det så gjør du det slik: Åpne en mappe, trykk på verktøy - Mappealternativer... - Generelt, der finner man det. Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 I eldre versjoner av Windows var det nok å bare høgreklikke på mappen: "vis som->webside" om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå