pogcj Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 På mandagen er det siste frist på å skrive en fortelling om noe blått og skummelt.Men jeg finner ikke på det eneste ting om noe blått og skummel! Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Blåfjell! Nei men altså; når man ser på et fjell på kvelden/natten, så ser fjellet veldig blått ut. Og gud vet hva som befinner seg i fjellet?! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Blåsyre.... en spesiell type nervegass! Veldig blå og definitivt farlig! En blå bil som kommer rasende forbi kanskje Blåe sukker drops... som er full av farlig søstnings og farge stoffer Nei, kommer ann på om den tingen som er farlig må liksom være blått eller om du bare kan ta en farlig ting og "farge" den blå! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 husker vi hadde en eller to sånne oppaver på ungdomskolen. Jeg hatet sånne oppgaver fordi ikke alle klarer å skrive sånne oppgaver. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Blåsyre er jo direkte livsfarlig! Det kan du skrive om! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du kan skrive om hvorfor himmelen er blå? Effekten kalles "rayleigh scattering". Du kan lese mer om det her. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Høyre! Haha, den likte jeg. Jeg stemmer for Høyre jeg også. Ikke misforstå, stemmer ikke høyre. Endret 2. september 2005 av Togo Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kva med kake monsteret ? Eg synes han var skummel når eg var liten, berre sjå på han. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Eller nei...De går i svart Endret 2. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Her har du noe blått og skummelt, en gal nordmann som har et godt rykte med å kjøre ned trær og grøfter... Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Likte ideene deres,spesielt King mephisto ide! Men "rayleigh scattering" var kanskje en god ide å skrive om men var litt for avansert for meg.Keep coming with ideas! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Høyre! ja, fantastisk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Niende, min tredje uke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå