Torsph Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Heisann! Jeg ser på 2 forskjellige minne typer til min Qtek S100. SD-minne og MMC-minne. Hva er forskjellen på disse?? Er det bare hastigheten? Hvem burde jeg velge? For meg er hastigheten ikke så veldig mye å si. Skal ha det så billig å mulig og det skal være 1024MB takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det er ca det samme, bortsett fra at du kan skrivebeskytte data med sdkortet og det er mulighet for no drm greier med det Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 SD kortet er billigst tror jeg. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 nei, tror ikke det. På komplett er det MMC billigere. Men virker jo som SD er sikrere og bedre. For virker jo som alle kjøper SD. Hva mener dere jeg skal gå for? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jeg gikk for sd, bruker det av og til i det digitale kameraet også. Har også lest at det skal være litt mer robust i innpakningen. Bruk prisguiden på amobil.no for å finne ut hvor mye det koster, anbefaler en gigabyte eller mer (mbene forsvinner fort med mp3 etc ). Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 SKulle kjøpe SD, men så hadde dem ikke 1GB inne på datakjeden.. Så kjøpte et MMC 1GB.. Har ikke noe å klage på enda hvertfall Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 bra du er fornøyd. =) Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 MMC kort er også generelt sett tregere enn SD. Til generell PDA bruk, holder MMC lenge, men skal du bruke det til å overføre store filer, eller bruke det til kamera, blir det fryktelig tregt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Teoretisk sett er de det, men når det ene hos komplett gir 7/11MB Write/Read må det da sies brukbart. Sdkortet jeg har er 10/10. Så mye trengs ikke for pda =) s100en er rett og slett for treig i å overføre =). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå